Anbefalte innlegg

Noen av dere som har tenkt seg til surnadal på gatebilfestival 20-22 aug?? Håper så mange som muling av dere tar dere tid til å komme. Det blir utstilling, EMMA osv..... Tror det skal bli STORT etterhvert!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal i brylløp den helga... hvis ikke hadde jeg vert der...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kansje eg tar meg en tur, har du litt meir info om treffe ei nett side å kikke på elle nåke sånt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, hvorfor ikke? Vi får se om det passer sånn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor pokker e surnadal da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Olav Amund Myklebust

Kansje eg tar meg en tur, har du litt meir info om treffe ei nett side å kikke på elle nåke sånt?

 

http://www.nordmoregatebilklubb.com

 

er helt klart alt ennå, kommer tilbake med mere info. Skal ha e møte om dette en av de nærmeste dagene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen stor plass for børning da?:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såklart, såklart!!!!!! :) :) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søren da........skal i utdrikningslag til sjefen på lørdag!! Heile dagen ryke! Begynne klokka 10 og skal holde på til langt på natt,kanskje vi muligens skulle overnatte i Trandalen hvis det var mye folk der

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk å ta bilder av vag å legg ut på mediaforum ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, får bare håpe det kommer nok folk da!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

viss det hadde vært helga etter hadde jeg jaffal (kansje muligens håper jeg) hatt kortet :) så da.. men jeg jobber ca hver helg EVER!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom været holder seg og bilen ikke er solgt og vi finner fram til Surnadal, så dukker vi sikkert opp en tur...

Gøy å kjøre litt tur da...

Noen som vet hvor lang tid det er å kjøre fra Molde og dit? er det mye ferger å sånt tull?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Trond W Grøvdal

Dersom været holder seg og bilen ikke er solgt og vi finner fram til Surnadal, så dukker vi sikkert opp en tur...

Gøy å kjøre litt tur da...

Noen som vet hvor lang tid det er å kjøre fra Molde og dit? er det mye ferger å sånt tull?

 

1 ferge, tar ca 1,5-2 timer å kjøre, kommer an på om det klaffer med ferga. Kjør om sunndalsøra, det er raskest og billigst.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.