Vinteren 2007 (hvilke felger?)

Anbefalte innlegg

17" S4 Avus med Michelin 225/45-17-dekk. :) Svært fornøyd med både dekk og felger.

 

Det ble meget pent! Tommeln opp! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var 18" RS4-2 replika felgene byttet med 17" A8 replika felger. Ble litt for stivt med 18" på vinterdekk synes jeg. Synes også A8 felgene passet meget bar

IMG_5647.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører på Audi "9 eikers Y-design" som de kaller de for. Med Continental 225/45-17

quattro013.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken erfaring har gutta med 18" på vinter i år? Noe å klage på mtp komfort? Kjører på 16" i dag, så regner med at komfort utgår med 18" ...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken erfaring har gutta med 18" på vinter i år? Noe å klage på mtp komfort? Kjører på 16" i dag, så regner med at komfort utgår med 18" ...

 

Det sier seg selv at det vil gå noe utover komforten å gå fra 16" til 18", men det kommer ann på hva du er villig til å ofre. Hvis du kjøper dekk med Q eller H-merking, dvs. ganske myke dekk er det ikke så ille som det kan høres ut.

 

Siden det fortsatt er/ble vinter igjen på østlandet slenger jeg med et bilde også.

 

8x18 RS6 med 225/40x18 Yokohama IG20.

IMG_7898.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

slike på far sin bil

 

IMG_1153.jpg

 

Slike på min bil :)

 

IMG_1076.jpg

 

som fort blir til slike

IMG_1088.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken erfaring har gutta med 18" på vinter i år? Noe å klage på mtp komfort? Kjører på 16" i dag, så regner med at komfort utgår med 18" ...

 

Jeg kjørte med 8x18 RS4 felger med 225/40-18 Dunlop dekk å ble positivt overraska over komforten.

 

Ett bilde:

P1000139.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

org Audi 17"

205/50/17 Continental Contact2

DSC00169.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ruller på disse i vinter.A8-replica med 225/40-17 Dunlop Graspic DS-2

DSC_0015 (2).JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.