Anbefalte innlegg

Er det nokre som kan valse framskjermene på min Passat?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, merka ett behov for det du å??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja eg har desverre det:p

 

Eg ha mått hatt nokre som er flinke med valsa for bilen er ny lakka, og tør ikkje å prøve på det sjølv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det du skulle gjort var å valse fær du lakkerte. Må nesten ha hjelp av en oppretter eller noe, er nesten umulig å valse ut hjulbuen uten å "strekke" stålet endel. krever litt banking med mothold underveis for å få det jevnt, og sparkling tilslutt. Jeg har sett noen som bare kjørte på med valsa, det så ut sånn som når du åpner en hermetikkboks...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg skulle egentleg ha gjort det før eg lakka bilen men eg trudde eg ikkje ville få problem med subbing. Eg trur eg klarer meg med å berre "brette" kanten, burde vel gå greit det med tanke på lakken?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan nok gå. Er den som har hekta i dekket hos meg ihvertfall. i verste fall kan du pensle littegrann skulle det skje noe da. jeg har flekka litt der selv etter att jeg reiv ut hjulbuen littegrann her tidligere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet ikke her i kr.sand. Men vet et Bildeler i Porsgrunn gjorde slikt før.

Prisen da var 300,- per hjulbue som skulle brettes, og 500,- dersom de skulle valse ut. De tok ingen lakkgarantier, men prøvde så godt de kunne ved å varme lakken.

Men siden du kun vil brette kant så er det nok ikke noe problem for deg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er noko langt å resie til Porsgrunn berre for å brette 2 kanter.

Er det ingen på Sørlandet som kan svinge valsa?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tull, det kommer helt ann på hvor lyst du har å få valset dem skikkelig. :)

Var 2 ganger i Skien på under 1 uke, engang for å se på effektanlegg som skulle tilpasses en bil og deretter for å bestille time. I tillegg er det god kebab der =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om ikke Autopower her i byen har valse, syns jeg har hørt det tidligere...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var noen andre her som skryter av Custom Cars i Lillesand. Var inne på sida og de sier selv at de kan det meste. Sjekk customcars.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers er det en som heter Lars Ottar Eikeland på Øvrebø Bil og Karrosseri. Han er kjent for å være en skikkelig tusenkunstner, kan mye med VW og Audi. Pleier sjøl å gå der hvis jeg har orntlige problemer med bilen Sjekk http://www.karroseri.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om ikke Autopower her i byen har valse, syns jeg har hørt det tidligere...

Autopower har vasle som eg kunne få låne men Jan anbefalte meg heller å få nokre som kan det godt å gjere det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var noen andre her som skryter av Custom Cars i Lillesand. Var inne på sida og de sier selv at de kan det meste. Sjekk customcars.no

Eg fekk tips om Custom Cars for eit par dager siden så eg tenkte om eg skulle høyre om dei vil ta den jobben. Eg syns det er det greieste å nokre som kan det til å gjere sjølv om det berre er å brette kanten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Post gjerne pris og resultat her, tror jeg skal få bretta kantene på corradoen til neste år :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg var innom i Custom Cars sist veke og tala med dei. Men dei sa at det var 90% sjangse for at lakken sprakk så det blir ikkje valsing på meg med det første. Eg vil først prøve med å gå ned på dekk dimmen frammme før eg gjere noko meir.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei, greit å ha "in mind"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Egentlig et dumt spørsmål, men hvorfor gjorde du ikke valsingen før du lakket bilen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Egentlig et dumt spørsmål, men hvorfor gjorde du ikke valsingen før du lakket bilen?

Eg kan ikkje heller skjønne kvifor eg ikkje gjorde det. Men det har seg slik at eg var veldig i tvil om eg skulle valse eller ikkje, så eg forhøyrte meg rundt forbi og mesteparten meinte det skulle gå å senke meir uten a valse. Men det gjorde det jo ikkje: gråter :

Men no har eg den erfaringen til neste gang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er igjen inne på tanken med å få valsa Passat'en. Har funnet nokre hjul som eg vil ha på bilen men er redd for plassen. Har nokre forslag til kven som kan valse for meg her på sørlandet?

Har høyrt snakk om eit firma på Lund i Kr.sand som valser, stemmer det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.