#1 Skrevet Juli 5, 2007 her har dei det mesta innen bilpleie,så kansje me kunne ha fått igang ett lite Gruppekjøp ein dag. http://www.autogeek.net/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 8, 2007 eg konne tenkt eg et sett me det meste eg trenge t biel. litt vanskeligt for meg så aldri har bona biel før (skamme meg:o ) nåken så kan plukka ut ein pakke så e goe?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 15, 2007 Gammel tråd - opp igjen. Eg e ivertfall med på litt produkter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 15, 2007 fant ikkje denne "clayen" så meguiars har som raymond vika snakket om på sist møte. kanskje nåken andre finne den? ellers ka e best pinnacle eller meguiars? eller e d same goe greiene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 15, 2007 fant ikkje denne "clayen" så meguiars har som raymond vika snakket om på sist møte. kanskje nåken andre finne den? ellers ka e best pinnacle eller meguiars? eller e d same goe greiene? hmm eg kikka nå på denna kitt klompen sist eg va på den siå,tja ka så e best "pinnacle eller meguiars" ane eg ikje,men for oss dødlige trur eg begge deler e meir enn godt nokk,eg ska setta meg ner imårå å finna ein pakke til meg sjøl jaffal me nogen av dei produkta eg sjøl har vært borti,så kan eg senda deg ein pip på PM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 15, 2007 kjempe vidar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 16, 2007 Send til meg og da. Alltid kjekt med litt bilpleie produkter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 20, 2007 Ser ikke ut til å være interesse for dette ??? Jeg har nå kommet i kontakt med en som selger slike produkter privat i Haugesund. Skal handle litt av han i dag - skal høre om han er interisert i å selge mer feks på et lokallagsmøte. ( han skaffer direkte fra importør ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 20, 2007 Ser ikke ut til å være interesse for dette ??? Jeg har nå kommet i kontakt med en som selger slike produkter privat i Haugesund. Skal handle litt av han i dag - skal høre om han er interisert i å selge mer feks på et lokallagsmøte. ( han skaffer direkte fra importør ) Jau det er sikkert like godt,og vist du klare å få han til å selge til oss andre også,så hadde jo det vært heilt toppers. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 20, 2007 fekk mail av meg vidar? eg er vartfall interessert visst det blir noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 22, 2007 Snakket med han i dag og han var interisert. Da helst i hele esker. Jeg handlet en god del i dag - 3 stegs poleringen ( 3 flasker ) - gold vaske shampo - felg rens - microfiber kluter - og svamp for påføring av polering. Så om folk melder interesse her så skal vi nok ordne noe. Ser ut til å være ca 30% billigere en prisene på norske nettsiden. ( med frakt og moms blir det da dyrere fra Usa ??? ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 22, 2007 Eg er velkdig interresert... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...