Lufter Muligheten for ett lokalt gruppekjøp

Anbefalte innlegg

her har dei det mesta innen bilpleie,så kansje me kunne ha fått igang ett lite Gruppekjøp ein dag.

 

http://www.autogeek.net/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg konne tenkt eg et sett me det meste eg trenge t biel. litt vanskeligt for meg så aldri har bona biel før (skamme meg:o ) nåken så kan plukka ut ein pakke så e goe??:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gammel tråd - opp igjen.

 

Eg e ivertfall med på litt produkter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fant ikkje denne "clayen" så meguiars har som raymond vika snakket om på sist møte. kanskje nåken andre finne den? ellers ka e best pinnacle eller meguiars? eller e d same goe greiene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fant ikkje denne "clayen" så meguiars har som raymond vika snakket om på sist møte. kanskje nåken andre finne den? ellers ka e best pinnacle eller meguiars? eller e d same goe greiene?

 

hmm eg kikka nå på denna kitt klompen sist eg va på den siå,tja ka så e best "pinnacle eller meguiars" ane eg ikje,men for oss dødlige trur eg begge deler e meir enn godt nokk,eg ska setta meg ner imårå å finna ein pakke til meg sjøl jaffal me nogen av dei produkta eg sjøl har vært borti,så kan eg senda deg ein pip på PM.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjempe vidar:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send til meg og da. Alltid kjekt med litt bilpleie produkter :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ikke ut til å være interesse for dette ???

 

Jeg har nå kommet i kontakt med en som selger slike produkter privat i Haugesund.

Skal handle litt av han i dag - skal høre om han er interisert i å selge mer feks på et lokallagsmøte.

 

( han skaffer direkte fra importør )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ikke ut til å være interesse for dette ???

 

Jeg har nå kommet i kontakt med en som selger slike produkter privat i Haugesund.

Skal handle litt av han i dag - skal høre om han er interisert i å selge mer feks på et lokallagsmøte.

 

( han skaffer direkte fra importør )

Jau det er sikkert like godt,og vist du klare å få han til å selge til oss andre også,så hadde jo det vært heilt toppers.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fekk mail av meg vidar? eg er vartfall interessert visst det blir noe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakket med han i dag og han var interisert.

 

Da helst i hele esker.

 

Jeg handlet en god del i dag - 3 stegs poleringen ( 3 flasker ) - gold vaske shampo - felg rens - microfiber kluter - og svamp for påføring av polering.

 

Så om folk melder interesse her så skal vi nok ordne noe.

 

Ser ut til å være ca 30% billigere en prisene på norske nettsiden.

 

( med frakt og moms blir det da dyrere fra Usa ??? )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg er velkdig interresert...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.