Herverk, helvette....(to bilder)

Anbefalte innlegg

Får svare for min egen del i hvertfall.

Jeg mener ikke på noen som helst måte det jeg skrev seriøst, bortsett fra at dette er noe som provoserer meg enormt. At jeg brukte "balltre" var bare et forsøk på å vise hva jeg følte i det øyeblikk jeg skrev innlegget. Jeg kunne like gjerne ha skrevet "Sånne ting er veldig irriterende", men føler at en tråd fyllt opp med sånne kommentarer blir veldig kjedelig i lengden. Vi som kommenterer får jo uansett ikke gjort noe fra eller til, annet enn å komme med velmente råd og støtteerklæringer.

Det beste (og eneste som bør skje) er jo selvfølgelig at politiet tar fatt i saken og gir vedkommende en (passende) straff.

Samme her, jeg eier jo ikke bal***e engang (etter prikkbelastningen tør jeg ikke skrive ordet)

Dette var kun ment som en klapp på skulderen til trådstarter.

Men men.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe:) Vel, jeg tar ingen slike ting alvorlig, er en mann som heller bruker kjeft enn knyttneven, så for min del kunne tråden vært slik den er. Jeg har selv sagt, og står for det, at når det gjelder hærverk på bil er det nulltoleranse.

Okke som: har fått ordnet en artig liten detalj som jeg skal ha i bakruten min, både for min og en tjommi sin del, og for å vise de som har gjort det at jeg driter langt i de.

Bedøm selv om dette vil bli bra på en sotet rute eller ikke;)

Skal printe dette ut på hvit folie, slik at det som er svart på merket blir farget svart av sotingen:)

Og under bildet: "Trapp Edition" med hvite bokstaver.

PS: er ikke helt i mål med det enda!

Klistermerke2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, blir nok bra det der:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha.. Den der gleder eg meg til å se Lance..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hoi, skal si det skjer ting her i gården! Først og fremst, takk for en hyggelig prat på forrige lokallagsmøte. Har lest igjennom tråden her no, og må si det går for seg om dagene... vil bare gi min sympati og støtte, og håper vedkommende får sin straff som fortjent.

Den folien du planlegger blir jo bra! Har du trappen enda? Du kunne jo gjort som Rat-look gutta og montert trappen på taket og kjørt rundt med.. hehe. Fint trofé! Regner med du beholdt felgene som så generøst ble strødd rundt bilen din? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hoi, skal si det skjer ting her i gården! Først og fremst, takk for en hyggelig prat på forrige lokallagsmøte. Har lest igjennom tråden her no, og må si det går for seg om dagene... vil bare gi min sympati og støtte, og håper vedkommende får sin straff som fortjent.

Den folien du planlegger blir jo bra! Har du trappen enda? Du kunne jo gjort som Rat-look gutta og montert trappen på taket og kjørt rundt med.. hehe. Fint trofé! Regner med du beholdt felgene som så generøst ble strødd rundt bilen din? ;)

Ja, takk for sist du: vinke :

Hehe blir fort sånn på fest på strilelandet: smil :

Og den idéen din var faktisk ikke feil i det hele tatt!! Hadde LETT gjort det hvis bilen hadde vært gammel og sliten i lakken fra før, men den er jo så ny og fin og blank...: flau : Men jeg har seriøst tenkt tanken, slipe vekk lakken og helle saltvann på;)

Felgene var det faktisk meningen jeg skulle kjøpe, men det ble ikke noe av. Kjøper meg heller skikkelige felger til våren igjen!

Edit: Thomas mente jo jeg burde gjøre lastebøylene justerbare, slik at jeg fikk litt downforce...med trappen oppå hadde det blitt helt villt med downforce, hadde jo vært det samme som 25 vinger det, alle trinnene:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Edit: Thomas mente jo jeg burde gjøre lastebøylene justerbare, slik at jeg fikk litt downforce...med trappen oppå hadde det blitt helt villt med downforce, hadde jo vært det samme som 25 vinger det, alle trinnene:D

Hehehe! Ja det hadde vært noe. Ned med aluspoilere! Sotratrapper e ut, no e det Flatøytrappen som e tingen! :tilber:: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehehe! Ja det hadde vært noe. Ned med aluspoilere! Sotratrapper e ut, no e det Flatøytrappen som e tingen! :tilber:: rock :

Hahahaha: rock :

d verste e vel at Lance hadde gjort det uten å nøle ett halvt sekund!!! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flatøytrappen, faktisk:D:D *Ler høyt*

Ja, jeg vurderer seriøst no å ringe til de som eier trappen og spørre om jeg kan få den...:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde gjort seg det! Hehe the trapp edition e og blir genialt Lance:D

Mvh. Trulziboi

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på trening nettopp, og der traff jeg han jeg havnet i verbal slåsskamp med på festen.

Tror han ble litt paff når jeg gikk rett bort og sa "hei, vet du kem som har gjort hærverk på bilen min?"

Han vet kem det er, men vil ikke si noe siden det var teit av meg å anmelde de... SOM om ikke han hadde gjort det samme: rolleyes

Når han sa at de var anmeldt, måtte jeg presisere at jeg ikke hadde anmeldt noen, men måtte anmelde hærverket med tanke på forsikringen. Og når jeg anmeldte det, ville politiet ha liste med navn på de som var på festen. Fortalte og at det har kommet BULKER i panseret, og at Gjenstridige forlanger at jeg tar takst på dette hos NAF.

Fikk også flettet inn at dette var en sandkassementalitet som vi som har passert tyve hvertfall må holde oss for gode til, og at det blir for dumt å ta en persons bil på bakgrunn av hva en person sier til en annen i en gitt setting. For her er det jo folk som jeg ikke har sagt noen som helst ting til, som har vært på ferde...for han kunne bekrefte såpass at de har vært flere enn to.

Det tredje siste jeg sa, var at det ligger inne en "sikkerhetsanordning" i anmeldelsen, som gjør at når de som har gjort det kommer til meg og unnskylder seg og betaler det ting koster, så trekker jeg anmeldelsen.

Det nest siste jeg sa, var at jeg ville han skulle gå til de som hadde gjort det og fortelle det jeg har sagt, og at de selv får velge resten.

Det siste jeg sa, var at det var godt å få snakket med ham om tingene:)

Den siste der kan alltids diskuteres, men håper totalsummen av det hele får ting på gli.

Og jeg er spent på hva resultatet hos NAF blir, med tanke på panseret mitt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper idiotene blir tatt og må betale andreas... :)

Ingen fortjener å slippe unna med å gjøre slikt, de kunne nå vært litt ydmyk og sagt undskyld...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

håper dette kommer til å ordne seg for deg ja.

så noen av bulkene på panseret på sist lokallagstreff, var ikkje pent å se på nei.

forresten, det er komt noen deler til deg hos møller oppe på nesttun sånn i tilfelle du ikkje har fått beskjed enda :)

er noen emblemer å greier tror eg det var.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å? Nais:) Tror jeg må hente de etter jobb i morgen, slik at jeg har de klare til tirsdag:)

Er nok litt trege pga ferie der oppe;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så var det vel på tide med en oppdatering her?

Pga jobb og turer og litt diverse har det tatt tid å få taksert skaden på panseret, men det er nå gjort.

Taksten ble 5543,- pluss prøveskilt, nye skilt og ny antenne.

Har sendt ut noen meldinger til folk, så får vi se hva som skjer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville bare opplyse om at det ble jeg som ble tapende part på alt i denne saken, folk her ute mener tydeligvis at de har sin fulle rett til å ødelegge andre folks eiendom.

Ingen ville uttale seg til politiet, eller gjøre opp for seg privat.

Men historien slutter ikke helt, den fortsettes her;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er egentlig problemet når du vet hvem som har gjort det? eller er du ikke 100% sikker på at det er de?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet det 100% sikkert, men det hjelper jo ikke når ingen har sett de eller vil innrømme at de har sett de... Hjelper heller ikke at ingen av de som står bak vil utlevere hverandre.

Ord mot ord, ingenting skjer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tor Petter har tatt ferie på ubestemt tid: gråter :

Men det frister noe SINNSYKT å sette en hullsag i noen biltak: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.