Anbefalte innlegg

noen som kjenner til maxpower treffet som skal være i bodø 21 juli? hvor å skal klubben ha noe stand?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som kjenner til maxpower treffet som skal være i bodø 21 juli? hvor å skal klubben ha noe stand?

 

Max power treffes holdes vel på parkeringsplassen bak citynord (som ifjord). Den som er helt borte mot gamle veivesenet.

Vet ikke om klubben skal ha noen stand men...

 

Tengte iallefall å stille ut min bil der =)

 

 

Mvh Børge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal være på samme plass som i fjor, altså ansattparkeringa til city nord.

 

Jeg kommer til å stille bilen sammen med Bodø Gatebil. Prøvde å ordne stand med VACN i fjor, men det var visst litt dårlig stemning for det, så endte opp med å stille ut alene :P

 

Hvis vi får ordnet med en banner og noen biler i år så kommer jeg garantert innom med goffen. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Burde vel stille opp der.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, har sett lite til deg i det siste oddvar, så syns virkelig du burde stille der med sommerluggene på plass :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når begynner det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det begynner 11.00, og max-power/EMMA dukker visst opp der mellom 12.00-14.00 en gang

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er på jobb: bråk : : bråk :: bh : : bh : : mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ferdig på nattevakt kl 07.00 på morran, og skal på jobb igjen 18.00... OG jeg skal være vakt på treffet.. Blir nok ikke all verden med søvn på meg, men noe sier meg at det kommer til å være verdt det ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.