!!Problemer med å koble til med Vag-com!!

Anbefalte innlegg

Har problemer med å koble til bilen med vag-com. Kobler til kabelen og PCen på riktig måte.

Når jeg prøver å gå inn på en komponent (f.eks 01 - Engine) får jeg timeout på alle 3 forsøkene og en feil melding om at den ikke klarte å koble til enheten.

Det begynner å blinke rødt i dioden på obd2 pluggen..??

Hva kan være galt? Hva gjør jeg nå?

 

Har testet både kabel om maskin på fler andre biler hvor det fungerte perfekt!

 

Bilen det er snakk om er en 2000 mod. VW Passat 1.9TDI trip. Highline.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har tenninga på når du åpner VAG-COM?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hatt det samme probleme på min, men etter mange ganger så gikk det a

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenningen er påslått ja! Bilen har vært hos møller for feilsøking i forbindelse med Airbag-lampe. Men de heller fikk ikke kontakt.. Antar at det vill koste noen lapper å få møller til å løse saken.. Hmm.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, dette hørtes vel noe merkelig ut... Prøve å kjøre "modul-scan" funksjonen som er i VAG-COM? Den som leter igjennom hvilke moduler som er åpne. Og da se om den finner noen i det hele tatt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke prøvd modul-scan nei, men det kan prøves imorgen ell no. Bare prøvd auto-scan og prøvd å åpne en enkelt enhet.

Fikk et tips om å sjekke alle kablene som går på venstre siden av bilen og under teppet på fører plassen, men dette er en himmla jobb! Er visst nok flere kabler som er loddet der..

Rart at dette plutselig dukker opp! Har ikke hadd problemer med å koble til bilen tidligere...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekka sikringene dine?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle sikringer er sjekket og funnet iorden!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.