Anbefalte innlegg

Helgen 10, 11 og 12 august blir det lang tur til Lofoten, ca 40 mil fra Tromsø !

 

Dette er en tur Troms lokallag arrangerer, å vårt mål er:

- Skape bra miljø i klubben

- Prøve å få med kjærester/ektefeller/unger/foreldre ja i det hele tatt

- Invitere med oss medlemmer fra Finnmark lokallag og lokallag fra Nordland og medlemmer derfra

- vi har planlagt mange morsomme aktiviterer for folk i alle aldre og alle nivåer av fysisk form

- blant annet; kort spilling, fotball, crocket, Utflukt/day cruising mm.

 

- så har vi flere veldig omfattende aktiviteter som er under planlegging

- vi prøver også å få til ei lita turnering mellom lokallag, vist det kommer folk fra flere lokallag

 

vist det er noen som er interessert eller har noen invendinger så ikke hold det for deg selv :D

 

m.v.h.

Tom Bakland

Styremedlem Troms lokallag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfor er det folk som leser denne tråden men ingen som sier noe ?

er dette dumt, eller bra ?

har dere ingen meninger ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er glatt med;) jeg skal bare få meg fri fra jobb! Men skal gå greit

Gleder meg til Troms lokallag skal kicke ass i fotball;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres meget bra ut, jeg og familie er med regner jeg med. Må høre om det er noe annet som kommer i veien men tror det skal gå bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

supert øystein:) kom gjerne med innlegg om det er noe vi kan ta hensyn til, i og med at du veit hvordan det er å ha med unger å gjøre ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er å med. så lenge æ for fri...=)=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er med! så fremst det ikke kommer opp noe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også med, med tanke på at det var min ide :P Håper alle bruker tiden som er igjen til å ordne seg fri til å være med. Tror dette blir en knall tur. Blir artig å møte andre vag gale mennesker og oppleve Lofoten :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut! Skal se om jeg har muligheten til å dra.

 

Men vil det si at et treff i Tromsø utgår, da dem fra finmark ikke kommer til lofoten??

Vi kan jo prøve helga etter her i Tromsø?? Hva sier styret til det??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

styret har kommet til den besluttningen at Troms lokallag ikke skal arrangere annet "treff" i sommer enn Lofot weekend. Dette pga at Finnmark kom sent med det forslaget og at Troms allerede var i planleggings fasen av Lofot Weekend.

Men vi kan jo snu pipa, vi har jo et arrangement vi sattser hardt på her i lokallaget nemlig vinter treffet ! skal vi arrangere 2 store treff i Troms mens Finnmark arrangerer 1 annetvært år ?

vi har snakket om det i styret å mener det er et bra forslag men det kom på banen litt for sent. så må det også snakkes mer med styre i Finnmark for å få en skikkelig avtale på det, så kanskje til neste år :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men vi kan jo snu pipa, vi har jo et arrangement vi satser hardt på her i lokallaget nemlig vinter treffet ! skal vi arrangere 2 store treff i Troms mens Finnmark arrangerer 1 annetvært år ?

 

- Her er det jo ikke snakk om å måle kæm som e best å gjør mest mulig. At vi har arrangert et vintertreff før har jo ingenting med Finnmark å gjøre. Poenget med å ha SOMMERTREFF annet hvert år er jo fordi å fordele jevnt mellom 2 lokallag, dele på kjøringen, premiene, arbeid osv osv

 

-Jobben for å arrangere et sommertreff her i Tromsø (la oss si helga etter f.eks) er minimal. Ingen problem å få med Møller, da har vi både plass å stå, premier og vi viser hos enda mer for Møller.

Vi trenger ikke å selge mat eller drikke da treffet ikke varer så lenge og at vi står ved siden av Jekta.

Det vil da si at den eneste jobben som må gjøres er å finne en plass å ha festen.

Og vi har ingen utgifter med kjøring (bortsett fra til Møller da)

Og ikke minst at Finnmark er veldig intr å komme til Tromsø i år! Visst vi da for med oss lokallag sør før Tromsø å så blir vi faktisk mange.

 

-Men ser poenget ditt med at det var litt seint å bynne nå, men jeg mener at det fortsatt er ingen problem tidsmessig å arrangere et sommertreff iår i Tromsø.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Når sånn ca er det avgang fra Tromsø til Lofotn??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

styret velger å satse på Lofot Weekend. jeg personlig har ikke tid eller motivasjon til å satse på 2 treff ! hva angår andre medlemmer i klubben, er det jo ikke mange som gidder å ta initiativ !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde jo vært arti og komme nedover..skal se ka som skjer..kansje man får med nån til i fra finnmark..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å svare på noen tanker rundt treffet.

 

Det er en mulighet for oss å arrangere treff når som helst. Omså hvert år, men vi er to stk som har arrangert Sommertreff Nord, både i 05 og 06, det tar litt tidå få alle ting på plass. Men å arrangere ett treff hvor det kun er oppmøte, premiering, og en fest etterpå er egentlig ikke noe problem her oppe. Men jeg synes det blir litt smålig med tanke på hva forventningene deres er i år, etter i fjor. Vi hadde et greit opplegg som både vi og dere var fornøyde med (etter som jeg sjønte).

 

Opplegget med å dele Sommertreff Nord med Troms Region er nettopp for å samle flest mulig, men det vil ikke si at det er kun Finnmark som har det det ene året, og Troms neste år, det jeg vil ha frem er en samkjøring av Sommertreff Nord. Navnet, Sommertreff Nord ble dannet i 04, men da var det ikke tid for å gjennomføre ett treff.

 

Problemet vårt har vært kapasitet for å få folk med og hjelpe, men det ser ut som det begynner og hjelpe på.

 

Grunnen for at vi avlyste Sommertreff Nord i år er tid, jeg vet det kom sent, og det er bare å beklage. Men når tiden ikke strekker til, er det ingen utvei... Hvis dere ønsker kan vi godt revurdere vår avgjørelse...

Men å få til ett treff i Tromsø helga etter deres Lofoten tur burde la seg gjøre (med tanke på hva Jørgen siterer til, ett minitreff er ikke mye arbeid)...

 

God tur til Lofoten uansett!:) Det blir nok en fin tur.

Hva er programmet for denne turen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå svarer jeg for meg selv her; jeg synes det blir litt mye, da jeg har tenk å dra på lofot weekend og 14 dager senere skal jeg ned til mo i rana, blir litt mye til og utgifter den mnd som brukes på slike ting !

 

så til programmet: dette er ennå under planlegging for å få ting til å kombineres best mulig ;)

kommer tilbake med mer senere !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir mest sannsynlig å ikke være med på lofot turen :( da lappen blei inndratt under etterforskning...hadde en liten utforkjøring på tirsdagen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor kjørte du utfor? Var ikke du som kjørte Bimmern inn i snuten, og stakk av?;)

 

Jeg må se om jeg blir med til Lofoten, da jeg kanskje drar til Syden samme helga;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir mest sannsynlig å ikke være med på lofot turen :( da lappen blei inndratt under etterforskning...hadde en liten utforkjøring på tirsdagen...

 

Ka som har skjed?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir mest sannsynlig å ikke være med på lofot turen :( da lappen blei inndratt under etterforskning...hadde en liten utforkjøring på tirsdagen...

 

auch !

men det går jo ann å sitte på noen ?

 

Hvor kjørte du utfor? Var ikke du som kjørte Bimmern inn i snuten, og stakk av?;)

 

Jeg må se om jeg blir med til Lofoten, da jeg kanskje drar til Syden samme helga;)

 

kjærring styrt ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

salangsdalen... før setermoen en plass

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Har vært i Kroatia, så har ikke fått sett noe her på forumet på 9dager :o

 

Men å arrangere ett treff hvor det kun er oppmøte, premiering, og en fest etterpå er egentlig ikke noe problem her oppe. Men jeg synes det blir litt smålig med tanke på hva forventningene deres er i år, etter i fjor. Vi hadde et greit opplegg som både vi og dere var fornøyde med (etter som jeg sjønte)..........

 

Men å få til ett treff i Tromsø helga etter deres Lofoten tur burde la seg gjøre (med tanke på hva Jørgen siterer til, ett minitreff er ikke mye arbeid)...

 

Hva er programmet for denne turen?

 

Tankene mine rundt et "minitreff" er temmelig like dine, altså at med tanke på hvordan opplegget deres var i fjor blir det litt kjipt å bare skulle by på oppmøte, premiering, og en fest etterpå når dere tar turen ned hit. Sommertreff Nord 06 var jo en knallsuksess, proft gjennomført og rett å slett sjitarti!

 

Uten at jeg har noen erfaring i faget ser jeg for meg at det ikke blir hokus pokus å skaffe til veie noen greie premier på 3-4uker til et så lite planlagt oppmøte når vi allerede må prøve å skaffe til veie til Lofoten Weekend.

 

Så til slutt kan jeg og si at jeg tror det blir litt mye med Lofoten ene helga, evt. Sommertreff neste, og så enda et nytt et helga etterpå. Snakker ikke om for meg selv her nødvendigvis, men for folk flest.

 

Programmet for turen til Lofoten er ikke satt enda da det enda er under arbeid, men det går ut på det Tom allerede har skrevet :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yes da har jeg endelig fått nett her på ferien og fått tak i Morten i Lofoten, Vi satser på en camping plass som heter Sandvika Camping. Den ligger i Kabelvåg like utfor Svolvær. I følge gulesider skal turen fra Tromsø til Kabelvåg tar 5 timer og 45 min så vi plusser på litt med tanke på bensin og spise stop. : rolleyes

 

Grunnen til at vi har valgt en camping plass er for kunne ha mulighet for å ta ut strøm og å ha tilgang på sanitære områder som dusj og toalett. Morten skal se på div aktiviteter vi kan gjøre der nede.

 

Håper så mange som mulig kan være med. Her er det fritt frem og ta med dama, elskerinna, ektefelle, unger og hva ellers som man får plass til i bilen og til dere kjerring styrte mannfolk, ta med kjerringa omså!:P Dette blir en knall tur og her er kun egen døds attest som gjelder for ikke å være med , denne skal levers personlig til meg : vinke :

 

Ønsker gjerne tilbake melding på hvem som blir med via PM evt ta kontakt på 95733416 : rock : : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Påmeldings liste for lofoten weekend 10-12 August:

 

Audun og Tina

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Påmeldings liste for lofoten weekend 10-12 August:

 

Audun og Tina

 

Audun og Tina?? Tina e d mor di? Me tanke på at du liksom ikke va kjærringstyrt:nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.