Anbefalte innlegg

Sku vi føyd te mordi på timeplanen også kanskje? : haha :

Hehe, neida.. Men drikking eller ikke får vel bli opptil hver enkelt, det der klare vel folk å styre på egen hånd! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm..tja.. Men synns du kan skrive 22.30 -----> Fylla ;P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis ikke, så skal vel æ alltids klare å legge gutan... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha ;P ja, ikke sant ;P Du blir jo bare å kjøre bort der i fra nå siden du har fått bilen i gang. Eller snart allefall ;P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, vi får se... blir det bare single baillhæsta, så bli det vel halloi i Lofoten også. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe ;D Om jeg kommer så tar jeg med meg kjærringa :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe ;D Om jeg kommer så tar jeg med meg kjærringa :P

 

Flink gutt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flink gutt :)

 

 

;P står om jeg kommer. Er kommet hjem nå. Har jobb fredag den 10`ene. Så må se om jeg klarer å fikse meg fri. Vet at det er mange som enda har ferie så jeg vet ikke om det re mulig. Men skal prøve å fikse meg fri.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et veldig bra tiltak dere har stelt i stand her :)

 

Skulle gjerne vært med, men ferien min er over da desverre. Håper dere får godvær, så blir det sikkert skøy!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ekstra ferie...? :P Reserve dager...! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenger man ferie ? vi kjører jo ganske sent !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tom, jeg er ikke ferdig på jobb før kl. 8. er 3 timer etter dere har kjørt å da er dere jo allerede i bardu:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har foresten et forslag som vi kan gjøre på vei`en hjem over. Vi kan jo suse innom brøsdaboten å kjøre go card? 2 km lang bane der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem kunne tenkt seg å være med nedover?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og dama blir med ihvertfall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har foresten et forslag som vi kan gjøre på vei`en hjem over. Vi kan jo suse innom brøsdaboten å kjøre go card? 2 km lang bane der :)

 

Ingen dum ide, var innom hjemme siden deres å sjekka litt nu, kosta 100 kr for 7 min for voksen også gikk det ann å ringe å leie banen omså. Må vel klare å få oss en god pris vist vi er noen stykker.

 

Noen som syntes dette hørtes interresant ut? Jeg har faktisk aldri kjørt go kart i mitt liv : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir selvfølgelig med nedover! Muligens dama også ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har snakket litt med s2 vegard, han sku kanskje også hive seg med :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan ikke være med!: gråter : Stikker til syden på Søndagen og blir borte ei god uke...

Men kan sende bilder av damer, øl og sol når skyene åpner seg over lofoten :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir selvfølgelig med nedover! Muligens dama også ;)

 

skal hun sitte bak i golfen og humpe :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal hun sitte bak i golfen og humpe :P

 

Hadde vært morsomt det ja! ;) Men det ser ikke ut som ho får sæ fri den helga

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skjer med denne turen. Syns det ser litt dårlig planlagt ut og bare slengt ut.

 

Hvor mange er påmeldt?

 

Om det viser seg å være bare vi som kommer med små barn så veit jeg ikke om vi tar dem med.

 

Er det reservert hytter eller håper man på at det er ledig. Er sikkert endel turister i Lofoten enda.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi har planlagt en god del, men mange parter har vært slurvete med sin del ! så jeg kan ikke si at dette er den mest opptimale måten å planlegge neste treff på ! når det er sakt virker det ikke som om det er mange som er interessert i å dra ! men akkurat det er det ingenting vi kan gjøre noe med, men jo færre vi blir jo mindre penger kan brukes, å jo mer "sosialtur" blir det !

det er ikke reservert noen hytter, da vi i styret bare har fått indikasjoner på at folk vil ligge i telt !

 

men dem som vil være med på turen kan sende en mail til VACNTROMS@GMAIL.COM å skriv om dere vil ha hytte eller teltplass, så skal vi fikse det !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan ikke bli med, Har ikke fått lønning enda. Får ikke lønning før på tirsdag i uka etter på. Dere får ha en hyggelig tur;D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan går det her??

 

Mange som er påmeldt som skal dra??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.