Agder: Noen som har tips om hvor jeg kan få sandblåst noen understellsdeler?

Anbefalte innlegg

Skal endelig igang med kjerra, kommer til å trenge sandblåsing. Noen som har tips om hvor jeg kan gjøre dette?

 

mvh, Johan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

finnes noen av oss som er så heldig å ha et kabinett selv :) er et stykke til evje da men..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortell, hvor store deler går inn? Tenker fjørbein, travers, slike deler.

 

Er det skikkelig trykk slik at det tar det meste?

 

Kunne jo ha vært fint med en Evje tur om det hadde passet....

 

mvh, Johan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noen i Agder som kan pulverlakkere og?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kabinettet er på 50x60x60cm.. blåser på 8kg trykk og med relativt fin sand, men det får bort absolutt alt.. tar bare litt tid :) men ja, det hadde vært konge å funnet noen pulverlakkerere...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang. pulverlakkering så fant jeg foreningen for pulverlakkerere på nettet. Her fant jeg attføringsbedriften Varodd, som holder til i Rigedalen i KRS. Mulig de kan hjelpe med pulverlakk? De skriver i hvertfall at de driver med akkurat dette.

 

http://www.varodd.no/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, ser.. men tror ikke de tar enkeltoppdrag.. ser mer ut som at de tar på seg større jobber.. har en onkel som har jobbet der endel, skal spørre han..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har for et halvt år siden fått pulverlakkert noen felger. Meget bra.

De holder til i Nissedal og tar alt av jobber. Prisen er grei den og. Men de tar den tiden de trenger.

 

Når det gjelder felger så venter de til de får inn noen sett før de fyrer opp ovna. Men resultatet er bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.