Anbefalte innlegg

For all del, ikke lei hos han...

Lurte veldig på dette jeg også for litt over en måned siden, fikk med meg 4 kamerater, kikka, alt virka bra og greier..

Siste jeg skulle gjøre før jeg sa at vi tok den var og ringe onkelen min, som også leier ut mye og spurte hva han visste om eieren...Både han og broren har stjælt masse, driver litt med stoff, skylder penger, ja...lista var lang..Dette bekreftet også en kamerat av meg etterpå...

Så endte med at vi takket nei alle mann til garasjen, selv om garajsen var veldig grei, bare feil eier..

Så vi takka nei, tok ikke sjansen på å la 4 biler med anlegg og verdisaker stå der..

Ville bare si ifra...

 

Mvh Fredrik Helberg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så denne selv i avisa. Vurderte selv og ringe eieren mandag og spørre om og ta turen og se hvordan det så ut. Men vet ikke helt om jeg gidder det nå etter det Fredrik sier.

 

Men, jeg er intrs. i verkstedplass. Er gjerne med andre klubbmedlemmer og mekker !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok. nei får lete videre da. kan ikke ha noe av sånt du nevner over. men er jo uhorvelig vanskelig å finne noe. hat til å med prøvd med annonser i avisen men lite respons: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fadern.. jeg å 3 kamerater har allerede skrevet kontrakt! ehehe :P

tror jeg mekker anlegg hjemme!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hvordan er egentlig interessen for mekkeverksted da for medlemmer? er det slik at vi kan se etter et lokale plass til 4-5 biler eller fler?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

akkurat nå er det trangt med penger for meg, akkurat flytta nesten også skal jeg få bilen i bra stand nå, bestilt deler for endel tusen...så akkurat nå har jeg ikke råd til mekkeplass..

Men til våren igjen, så er jeg 100% interressert i mekkeplass!! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er meget interessert i et sted å stå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også MEGET intressert i å leie en skruplass. Garasjen her hjemme er litt trang...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er egentlig int jeg og. Men er jo begrensa hvor mye jeg trenger den.. Er jo bruksbilen så garasjen hadde bare blitt brukt til høsten og når noe smått skal byttes.. Så i tilfelle må det være billig leie.. Gidder ikke 1000,- i mnd når jeg trenger den totalt 2mnd i året..

 

Men hvis dere får tak i en garasje og vil ha inn noe leie til strøm osv osv så kan dere jo leie bort en plass til meg når jeg trenger.. Hvis det er plass da:)

 

 

Men hør med Folkestad Gård på falkum. Han som eier den er boble entusiast og har en stooor låve som han leier ut deler av.. Han heter svein folkestad. (han var billig på leie tidligere)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

drar opp en gammel tråd her. skulle fortsatt hatt ett sted å stå.. både til reprasjoner og bilstereomontering. Noen som vet om noe?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og ett par kompiser skal mot skotfoss og se på ett lokale på 220m2 mener jeg det var. Der finnes det sikkert mulighet for og finne på noe.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det hørtes jo greit ut. Trenger ikke store plassen sånn sett. bare det er plass til en bil med litt plass rundt. Og ikke så langt unna heller. Men skrik ut da. Er gjerne med hvis ikke leie er skyhøy...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg heller er ikke med om leia blir skyhøy.....

 

Skal sjekke igjen når vi skal opp og sjekke så hører du ifra meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.