#1 Skrevet Juli 16, 2007 Bilen: Felgene: Takk på forhånd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 16, 2007 Ble en dårlig mod.... beklager det! Vanskelig å tilpasse felger slik.. Men noe slik? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 17, 2007 Takker.. Kan noen prøve med disse også: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 17, 2007 Ikke lett å finne skikkelige felger å hive over.. men tok noe kjapt. senk inkludert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 18, 2007 BBS felgene er jo rå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 18, 2007 Ble ikke helt feil med de BBS'ene nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 18, 2007 Espen & Nils, dere er kanskje litt innhabile? Joda, LM'ene er lekre. Skal jeg kjøpe så tror jeg muligens at senteret må lakkes i en mørkere grå, for å matche bilen litt bedre. Også fjerne de grusomme kromspeila... Fant noen BBS LM look-a-likes på ebay så ikke kosta så altfor mye, vi får se... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 26, 2007 Antagelig litt "uoppnåelig" med tanke på prisen, men hva med disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 29, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 31, 2007 BBSène ble penest på bilen synes jeg, de siste var ikke så gale de heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 31, 2007 siste der, er det OZ Michelangelo ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 31, 2007 BBSène ble penest på bilen synes jeg, de siste var ikke så gale de heller. Jo.. Men så er det også den beste modden. OZ'ene (som forøvrig heter Michelangelo / PL) kunne vært tilpasset litt bedre. For mye senket etc... Men takk for modden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 1, 2007 Da har jeg bestilt felger gitt.. Ble LM'ene, får de fra statene om en uke ca. 8,5x19 ET35. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 1, 2007 Da har jeg bestilt felger gitt.. Ble LM'ene, får de fra statene om en uke ca. 8,5x19 ET35. Fra et konkurs-bo i Usa ? Noe å spare på å handle fra Usa da ? Frakt fra Usa blir vel fort MYE mer enn ifra Tyskland vel ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 2, 2007 Det er litt dyr frakt, 429 dolllars for alle fire. Men da skal jeg ha dem innen 5 dager. Frakt fra tyskland er billigere ja, men der er felgene dyrere igjen. Så det er faktisk billigst fra USA. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 2, 2007 Det er litt dyr frakt, 429 dolllars for alle fire. Men da skal jeg ha dem innen 5 dager. Frakt fra tyskland er billigere ja, men der er felgene dyrere igjen. Så det er faktisk billigst fra USA. Det var frakten sin det ja..hehe. Tør jeg spørre hva du skal gi for felgene da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 2, 2007 Da har jeg bestilt felger gitt.. Ble LM'ene, får de fra statene om en uke ca. 8,5x19 ET35. Dette blir kanonbra! Grattis med nydelige felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 2, 2007 Ble det ekte LM eller "LM"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 2, 2007 Betaler $850 for felgene, så originaler er det ikke. Får håpe de holder bedre enn RS6 replicaene. Lei av å riste rundt med en 8-kantet felg nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 2, 2007 Betaler $850 for felgene, så originaler er det ikke. Får håpe de holder bedre enn RS6 replicaene. Lei av å riste rundt med en 8-kantet felg nå. Link til siden du kjøpte de takk ?? Eller hvis du ikke vil gi den ut,hva heter den felgen ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 2, 2007 Link til siden du kjøpte de takk ?? Eller hvis du ikke vil gi den ut,hva heter den felgen ?? Nei, du får ikke kjøpe! Ikke så lenge du bor i samme by som meg! Ebay mister.. ebay. De går under navnet "LM" eller "LM design". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 2, 2007 Link til siden du kjøpte de takk ?? Eller hvis du ikke vil gi den ut,hva heter den felgen ?? Pål, du som er så porsche felg fyr kan no ikke komme her med falske porsche felger!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 2, 2007 Pål, du som er så porsche felg fyr kan no ikke komme her med falske porsche felger!! Hallo.......er snakk om BBS LeMans her du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 2, 2007 Hallo.......er snakk om BBS LeMans her du åååå faen er ikke helt med for tida 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 14, 2007 Har felgene kommet eller? Hvordan så finish osv ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...