Photoshop, felger og senk på bil

Anbefalte innlegg

Hva med TSW Holsten ? :)

Men ser jo nå at du har bestilt.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har felgene kommet eller?

Hvordan så finish osv ut?

 

De kom nå i dag, ble sendt først for 1 uke siden pga. tomt på lager for BBS senterkopper.

 

Ser grei ut, litt ujevn finish på klarlakken på kanten.

 

Hva med TSW Holsten ? :)

Men ser jo nå at du har bestilt.. :)

 

Beklager om jeg tråkker på tærne dine nå, men aldri i verden om jeg hadde satt slike felger på noen av mine biler. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De kom nå i dag, ble sendt først for 1 uke siden pga. tomt på lager for BBS senterkopper.

 

Ser grei ut, litt ujevn finish på klarlakken på kanten.

 

 

 

Beklager om jeg tråkker på tærne dine nå, men aldri i verden om jeg hadde satt slike felger på noen av mine biler. ;)

Hehe dekaltrimmer du "BBS-felgene" ?? ;) Enig med deg om Tsw Holsten,kjører heller med 15 toms Biltema kromkapsler med spinnere : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dasker opp denne ... har bilder av felgene på bilen osv? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tørr ikke å ta bilde av bilen før jeg har senkesett på plass, og nå er det uansett übercoole 15" vinter. ;)

 

En suicidal rev ordna framfangeren min også, så det blir S4 forann og bak. Sukk, enda et prosjekt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felgene ser iallfall bra ut på avstand hehe.....hvordan var det med balansering av de ?? Er jo litt avhengig av dekkene man setter på også såklart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ugh! Er sugen på BBS LM selv. Har du bilde av bare felgene da? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.