#26 Skrevet August 14, 2007 Hva med TSW Holsten ? Men ser jo nå at du har bestilt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 21, 2007 Har felgene kommet eller?Hvordan så finish osv ut? De kom nå i dag, ble sendt først for 1 uke siden pga. tomt på lager for BBS senterkopper. Ser grei ut, litt ujevn finish på klarlakken på kanten. Hva med TSW Holsten ? Men ser jo nå at du har bestilt.. Beklager om jeg tråkker på tærne dine nå, men aldri i verden om jeg hadde satt slike felger på noen av mine biler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 21, 2007 De kom nå i dag, ble sendt først for 1 uke siden pga. tomt på lager for BBS senterkopper. Ser grei ut, litt ujevn finish på klarlakken på kanten. Beklager om jeg tråkker på tærne dine nå, men aldri i verden om jeg hadde satt slike felger på noen av mine biler. Hehe dekaltrimmer du "BBS-felgene" ?? Enig med deg om Tsw Holsten,kjører heller med 15 toms Biltema kromkapsler med spinnere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet November 15, 2007 Dasker opp denne ... har bilder av felgene på bilen osv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet November 15, 2007 Tørr ikke å ta bilde av bilen før jeg har senkesett på plass, og nå er det uansett übercoole 15" vinter. En suicidal rev ordna framfangeren min også, så det blir S4 forann og bak. Sukk, enda et prosjekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet November 15, 2007 Felgene ser iallfall bra ut på avstand hehe.....hvordan var det med balansering av de ?? Er jo litt avhengig av dekkene man setter på også såklart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet November 15, 2007 Null problemer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet November 15, 2007 Ugh! Er sugen på BBS LM selv. Har du bilde av bare felgene da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...