Anbefalte innlegg

Kem som har tenk sæ ditt??

Gøy å drad ditt en heil gjeng.=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal vel i bunn og grunn dra dit !

gøy å dra et helt gjeng sier du ? det kan jeg love deg det er ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dra nedåver på dette treffet åsså....

Konge treff...Blir 8 treffet på mg dær nede sidn 2001: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder på å overtale Herr Grusbakke til å bli med. Hvis vi ikke satser all fritid på motorprosjektene våres da... Time will show.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kem som blir å dra på acr??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg og der rüst rat :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har vi race,,,=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal på dette også jeg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kim: jeg har en 82 mod 1,5 liters golf ! så tviler for at det er noen vits å race, du har jo ikke sjangs uansett :D

 

Mats: høres bra ut at du er med igjenn, var drit kult sist :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kim: jeg har en 82 mod 1,5 liters golf ! så tviler for at det er noen vits å race, du har jo ikke sjangs uansett :D

 

hehe.. Tom,, æ kan trekke utt turboslangen...=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurdere å hive meg med, men når regner folk å kjøre ned? Har fri i helga, men sein vakt på fredagen jeg evt må få bytta bort til tidlig eller bare kvitte meg med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med jeg og skal nedover. Spørs om jeg får fri på fredag'en og hvordan været blir! Tror ikke det blir like hyggelig med regn osv...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurdere å hive meg med, men når regner folk å kjøre ned? Har fri i helga, men sein vakt på fredagen jeg evt må få bytta bort til tidlig eller bare kvitte meg med.

 

Jeg kjører nok Torsdags ettermiddag, slik som sist! Det var en genial måte å gjøre det på.. Så får man med seg hele fredagen og kan kjøre hjem litt tidligere på søndag.

Hvordan er ståa med det partyteltet til lokallaget? er det mulighet for at vi kan ta det med nedover? Det hadde vært flott å hatt det tilgjengelig, i tilfelle litt regn eller vind. Så har man alltid en plass å sitte i ly.

Tror jeg må kjøpe meg større bil for å få med alt denne gangen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører nok Torsdags ettermiddag, slik som sist! Det var en genial måte å gjøre det på.. Så får man med seg hele fredagen og kan kjøre hjem litt tidligere på søndag.

Hvordan er ståa med det partyteltet til lokallaget? er det mulighet for at vi kan ta det med nedover? Det hadde vært flott å hatt det tilgjengelig, i tilfelle litt regn eller vind. Så har man alltid en plass å sitte i ly.

Tror jeg må kjøpe meg større bil for å få med alt denne gangen :P

 

Ser ingen problem med å ta med klubb telte ned, eneste er hvem som skal transportere det. I mitt tilfelle så tror jeg nok jeg blir å kjøre ned på fredag. Om dere drar torsdag så hadde det vært bra om dere satt av plass til resten av oss som kommer på fredag. Eneste jeg vet som må leites frem er bardunene til telte. Vi så jo hvordan det gikk med nabo telte i juli :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, er litt vind der nede ja, må huske barduner, hammer og solide plugger! Jeg klarer sikkert å lage plass til det... omså jeg skal ta med hengern! Tipper det går et hjullager eller to da.. menmen..

Uansett, først må jeg få montert bremser på bilen min igjen :P Har av alle calipterne og skivene!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ingen problem med å ta med klubb telte ned, eneste er hvem som skal transportere det. I mitt tilfelle så tror jeg nok jeg blir å kjøre ned på fredag. Om dere drar torsdag så hadde det vært bra om dere satt av plass til resten av oss som kommer på fredag. Eneste jeg vet som må leites frem er bardunene til telte. Vi så jo hvordan det gikk med nabo telte i juli :P

 

du får ta å kjøpe min bil:) dein e jo t salgs t rett pris:)

då får du nok me dæ heile troms lokallag om du vil, hehe ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar mæ visst god tid med 200'a mi. Istedetfor å montere, har jeg begynt å demontere. : flau :: haha :

 

Men, trur nok uansett at æ blir passasjer denne gangen også. Er ett par stykker som har tilbudt mæ plass nedover. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg og der rüst gülf skal i allefall neover :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tom, råttegolfen vårs og muligens mæ da ;) Satse hardt på å komme mæ ned! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tom: Når drar du da?

 

må se det litt ann når jørgen har tid, om han skal være med ! men jeg blir å ta meg fri fredag så jeg er klar torsdag kl 16 ca ! men det er litt som må ordnes før man er helt klar ! der rüst gülf må få seg en liten sjekk og muligens nye dekk før vi kjører nedover osv så jeg regner med at tirsdag gir jeg svar på når og hvem som kjører der rüst gülf nedover ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æ sitt no å vurdere sterkt på om æ og ska være me. Har jo aldri vært der nede, så hadde vært morosamt å få opplevd d før æ blir for gammel : klø :

 

Æ vil helst sitte på nån da æ har forskjellige dekk foran og bak på quattroen, så æ vil ikke kjøre så altfor langt me dæm (selv om æ va på ferietur i sverige me dæm):rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jau, jeg er klar Torsdags ettermiddag jeg og! Regner med rundt klokka 18 er bra starttid, så er vi vel avgårde til 19-20 sånn som sist :P

 

Rolf: sleng deg med da, det er garantert noen som har plass! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kæm som kjøre, kæm som har plass ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører, har antageligvis full bil.. hvis vi ikke vi kutter inn på bagasjen alle mann! men jeg tror vi skal ha mye med oss.. Didrik kjører også, tror han har bare en passasjer! Regner med vi bytter litt på passasjerer å kjøring underveis så det ikke blir så kjedelig for alle :P

Ellers vet jeg ikke hvem som skal nedover egentlig..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.