Anbefalte innlegg

heisann! skal nedover til sørlandet nå på lørdag, lurte på hvor "vi" vw audi folket pleier å samle oss? å når er lokalagsmøtene deres? :) mvh glenn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå til lørdag er det jo liv og røre her i Arendal, med både båtrace (selve racet er søndag) og starten på Canal Street musikkfestival (konsert med Lauryn Hill). Kanskje noen har lyst til å treffes til litt skravling over et bilpanser? Behøver ikke være så formelt, kanskje henge og skravle utenfor en Statoil en liten stund?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde jo vært artigt å fått møtt noen nye folk også:)skal jo være i birkeland, er det langt unna arendal? er noen år siden jeg var nedover så husker ikke helt:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke så langt unna nei, tror det er 45 min eller noe : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okei:) skal vi samle oss en gjeng eller? hadde jo vært morsomt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hørtes kult ut :) jeg skal på fylla på fredag så det passer bra. Send melding på 918 44 168. Drar fra Kr.sand til Risør på fredag, så jeg er bare et stenkast unna :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja ca 45 minutter, 5 mil. Søs bor der, så dit har jeg kjørt mange ganger. Kan gjerne treffes lørdag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da sender jeg en sms til deg christopher.:) morro å fått samla en hel gjeng å tatt en prat:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk aldri den sms'en jeg ... hva skjedde? hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det som skjedde var en liten ulykke hjemme på toten, men nå sitter jeg i birkeland! noe liv i lillesand om kvelden eller? møtes noen da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, vet ikke jeg... Kjører bare forbi Lillesand :) Er i Kr.sand & Risør det skjer :-p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

å hvor ligger risør?:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.