Anbefalte innlegg

Bildene er tatt fra filmen. Derfor den dårlige kvaliteten...

 

Dette bildet er også tatt når jeg stod oppe i det gule tårnet, så jeg måtte zoome inn mye.

 

5

dsc00772.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

filmen?? VI vil se!! :D

 

Skulle gjerne sett den grå s2`n der in action.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Petter Sanni Jacobsen

3

attachment.php?s=&postid=83926

 

Den filmen må jeg bare ha Petter...pliz:)

Så det er sånn bilen min ser ut på banen:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kaja Marlene Nilseng

Vel jeg bruker ikke penger på motoren min for å stille den ut hvertfall. Da hadde jeg spart de penga ;P

 

Utrolig tullete å si, man har jo masse glede av en kraftig motor på landeveien også, det er ikke alle som har lyst til slite ut bilen sin og 20" dekk på en svingete bane for det...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Runar Kopperud

Utrolig tullete å si, man har jo masse glede av en kraftig motor på landeveien også, det er ikke alle som har lyst til slite ut bilen sin og 20" dekk på en svingete bane for det...

Har til gode å se Golf 2 med 20"..

Greit at folk vil stille ut, jeg bare skjønner ikke hvorfor de aldri vil kjøre på bane. Jeg kjørte 5-6 runder av gangen og dekkene mine er ikke særlig slitt. Kan de kjøre gris på veien så kan man kjøre på bane. Det er vel til og med tryggere på bane?!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Christian: Bilen din ser bra ut både på og utenfor banen! Bildet som Petter fiksa var snadder :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for det Keneth...Hvis det er noen som har bilder/film så er jeg takknemlig;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve å få filmen over på PC. Men hvordan det går gjenstår å se....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Petter Sanni Jacobsen

Skal prøve å få filmen over på PC. Men hvordan det går gjenstår å se....

Er ikke noe som heter prøve...er bare å gjøre det:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Nikolai Fekjær

...noen flere, blir ikke noe bra ettersom str. må krympes så mye...+at jeg ikke har photoshop:)

 

Kul derby:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Robin Stoneman

Syns denne Boraen var sinnsykt lekker!

 

TDI 150HK+

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kaja Marlene Nilseng

Har til gode å se Golf 2 med 20"..

Greit at folk vil stille ut, jeg bare skjønner ikke hvorfor de aldri vil kjøre på bane. Jeg kjørte 5-6 runder av gangen og dekkene mine er ikke særlig slitt. Kan de kjøre gris på veien så kan man kjøre på bane. Det er vel til og med tryggere på bane?!

 

Jeg er prinsippielt enig i at noe av poenget med å koste masse penger på motor i en bil må være å få prøvd det på bane mot andre, men det finnes da 1000 grunner til å ikke kjøre på bane, f.eks: Slite ut dekk, bremser, hjuloppheng, subbing i skjermene, bilstereo som må ut pga sikkerthet, girkasser som ikke tåler nok, redsel for å kjøre av veien etc etc...

 

Og når det gjelder å kjøre "gris" på landeveien så skulle jeg like å se statistikken som viser at de som kjører på banen kjører penere enn de som ikke kjører... Man kan jo kjenne litt på draget på landeveien også uten at dette karakteriseres som grisekjøring....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Runar Kopperud

Jeg er prinsippielt enig i at noe av poenget med å koste masse penger på motor i en bil må være å få prøvd det på bane mot andre, men det finnes da 1000 grunner til å ikke kjøre på bane, f.eks: Slite ut dekk, bremser, hjuloppheng, subbing i skjermene, bilstereo som må ut pga sikkerthet, girkasser som ikke tåler nok, redsel for å kjøre av veien etc etc...

 

Og når det gjelder å kjøre "gris" på landeveien så skulle jeg like å se statistikken som viser at de som kjører på banen kjører penere enn de som ikke kjører... Man kan jo kjenne litt på draget på landeveien også uten at dette karakteriseres som grisekjøring....

Er vel heller jeg som bare har blitt bitt av basillen etter å hatt bilen på bane.. Det var utrolig moro, derfor skjønner jeg ikke at flere ikke vil :)

Syns bare at mange er så tøffe i munn ang å kjøre fort på veien, da kan de stille opp på bane også. Trossalt ganske mye mer safe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S2-en!!!

 

Synes forresten at posten "Bilder fra Rudskogen" begynner å bli ganske utvannet... Veg og sikkerhetsdiskusjoner hører ikke hjemme her!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klart det er mye mer safe å kjøre på bane. Der kjører i det minste alle i samme retning!!

Ellers så klages det mye på norsk vegstandard (jeg klager også på den) men sett på en annen side betyr det at veier som er klasifisert som riksvei utenfor tettbebygd strøk har 80 km/t som fartsgrense. Mange av disse veiene har ennå ikke mesta fått rettet ut og det å holde 80 kan være vel ambisiøst og til tider rent hasardiøst med standarbiler. For alle som har litt oppgradert bil kan det være riktig så underholdende selv innenfor fartsgrensen:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En riskoker var også å se på treffet,

-et bilde sier mer enn tusen ord...

img_0021.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Farlig å kjøre på bane. Får dilla. :D

 

Men kjekt å kjenne hvordan bilen oppfører seg i litt pressede situasjoner. Litt tryggere å finne ut hvor grensene går på banen.

Kjører kanskje ikke så penere langs veien pga det, men føler at jeg er en tryggere sjåfør. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Svein-Erik Bjørnholt

Farlig å kjøre på bane. Får dilla. :D

 

Men kjekt å kjenne hvordan bilen oppfører seg i litt pressede situasjoner. Litt tryggere å finne ut hvor grensene går på banen.

Kjører kanskje ikke så penere langs veien pga det, men føler at jeg er en tryggere sjåfør. ;)

 

Haha, ikke faen om du er :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Svein-Erik Bjørnholt

Farlig å kjøre på bane. Får dilla. :D

 

Men kjekt å kjenne hvordan bilen oppfører seg i litt pressede situasjoner. Litt tryggere å finne ut hvor grensene går på banen.

Kjører kanskje ikke så penere langs veien pga det, men føler at jeg er en tryggere sjåfør. ;)

Eg merkar faktisk at hugen etter Adneralin kicket i bieln, er mindre etter ein banetur. Køyrer faktisk roligare.

Men gassar jo litt alikavel :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.