Anbefalte innlegg

Opprinnelig postet av Petter Sanni Jacobsen

Bilen din plystra mye når du dro på.

 

Golf II GTI 16VT ? ;)

 

Så urq'en til Hans klarte hele dagen uten stopp/vedlikehold?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns denne Boraen var sinnsykt lekker!

hpim1985.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

siste! Kult å sitte her oppe?

hpim2052.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Nikolai Fekjær

...

 

attachment.php?s=&postid=83431

 

Denne bilen (en av norges absolutt peneste Golf 2) er forøvrig til salgs. SINNSYKT gjennomført (og påkostet)...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tord Askvig

Denne bilen (en av norges absolutt peneste Golf 2) er forøvrig til salgs. SINNSYKT gjennomført (og påkostet)...

 

80 laken...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ola L Lereim

mer av boraen?

 

Bilen er en 150TDI 4-motion Highline med stort sett allt utstyr fra fabrikk.

Ettermontert Votex frontfanger og cupleppe, JE-design sideskjørt, Votex baklukespoiler, KW justerbart gewinder og norges eneste sett med MOMO GTR limited felger i 5/100 18"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tord Askvig

Denne bilen (en av norges absolutt peneste Golf 2) er forøvrig til salgs. SINNSYKT gjennomført (og påkostet)...

Brukt så mye penger på motor, da kunne han vel vist hva den var god for på bane også syns jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen er vell mer bygd for utstilling og ikke banekjøring?!? Forstår uansett dersom han ikke ønsker å rissikere noe med bilen på bane når han ønsker å selge den... Det er vell foreten en relativt standard 16V med doble 45 webere som sitter i den, mener han sa den ble bremset til rett under 150 hk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tord Askvig

Bilen er vell mer bygd for utstilling og ikke banekjøring?!? Forstår uansett dersom han ikke ønsker å rissikere noe med bilen på bane når han ønsker å selge den... Det er vell foreten en relativt standard 16V med doble 45 webere som sitter i den, mener han sa den ble bremset til rett under 150 hk.

Vel jeg bruker ikke penger på motoren min for å stille den ut hvertfall. Da hadde jeg spart de penga ;P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kaja Marlene Nilseng

Vel jeg bruker ikke penger på motoren min for å stille den ut hvertfall. Da hadde jeg spart de penga ;P

 

Går ann å bruke en motor til annet enn på bane, på veg f.eks. ;)

 

Men som sagt så er det vell heller ikke så veldig spesiell motor i denne, tror (uten at jeg hverken kjenne eier eller bil særlig godt) vell det er brukt mer tid på utseende i motorrommet enn å ta mest mulig utav den :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tord Askvig

Går ann å bruke en motor til annet enn på bane, på veg f.eks. ;)

 

Men som sagt så er det vell heller ikke så veldig spesiell motor i denne, tror (uten at jeg hverken kjenne eier eller bil særlig godt) vell det er brukt mer tid på utseende i motorrommet enn å ta mest mulig utav den :)

enig med kaja her, men det er noe som heter farstgrenser her til lands, skal ikke komme til å komme med en pekefinger, for jeg er ikke noe engel i traffiken selv.. men synes att det er jævelig dumt att folk ikke bruker banetreff til å virkelig kjøre ifra seg i mer eller mindre kontrolerte former, i stedet for å kjøre idiot på offentlig vei, der man ikke veit hva som kommer rundt neste sving.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen er bremset til 143,5 hest med 45mm weber gassere og går godt:) Mener å huske at han "tjente" 1,5 hest ved å bytte til forgasser, men det er ikke grunnen.Utrlolig kul lyd med gassere også. Morro bil og sitte på med hvertfall. :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes det ser litt teit ut når ting forsvinner fra motorrommet. Å rydde opp en en ting, men å ommøblere synes jeg blir litt for mye av det gode...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.