#76 Skrevet August 22, 2004 Rudskogen V 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet August 22, 2004 Rudskogen VI 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet August 22, 2004 Rudskogen VII 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet August 22, 2004 Rudskogen VIII 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet August 22, 2004 Rudskogen IX 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet August 22, 2004 Rudskogen X.... (siste for denne gang) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet August 22, 2004 NAMM Art Racing 8Een er bare SEXY! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet August 22, 2004 Opprinnelig postet av Ola L Lereim NAMM Art Racing 8Een er bare SEXY! Der skulle du ha vøri Ola, synd at du ikke kunne. Vi andre måtte kjøre sammen med RS4 til Rudskogen.... ÆDDA BÆDDA...hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet August 22, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Rudskogen X.... (siste for denne gang) Synes denne er tøff jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet August 22, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Der skulle du ha vøri Ola, synd at du ikke kunne. Vi andre måtte kjøre sammen med RS4 til Rudskogen.... ÆDDA BÆDDA...hehe Helt seriøst, var litt depp for at jeg ikke fikk med meg dette, og ikke fikk tatt masse bilder... (noe jeg synes jeg har vært ganske flink med i senere tid). Men vært innom ES tuning og hilst på frøken Tronsmo og kikket litt rundt, ble tur med Pudding og OndSofa og meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet August 22, 2004 Opprinnelig postet av Petter Sanni Jacobsen Synes denne er tøff jeg. Enig, den der er skikkelig fin! Kult lakkert og går som et olja lyn! :tilber:Vidar er sjef! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet August 22, 2004 Opprinnelig postet av Ola L Lereim Helt seriøst, var litt depp for at jeg ikke fikk med meg dette, og ikke fikk tatt masse bilder... (noe jeg synes jeg har vært ganske flink med i senere tid). Men vært innom ES tuning og hilst på frøken Tronsmo og kikket litt rundt, ble tur med Pudding og OndSofa og meg. Og trivelig var jo det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet August 22, 2004 absolutt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet August 24, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Rudskogen IV Er det hun frøkenen sin passat??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet August 24, 2004 Hvilke lykter er det på den Rally'en og toer'en lengre opp i tråden? Med linse på nærlys? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet August 24, 2004 Opprinnelig postet av Runar Jensen Er det hun frøkenen sin passat??? Yepp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet August 24, 2004 Opprinnelig postet av Knut Arne Oppigård Hvilke lykter er det på den Rally'en og toer'en lengre opp i tråden? Med linse på nærlys? Det er såkalte "Rallye lykter" orginalt levert på Golf Rallye... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...