Anbefalte innlegg

Endelig fått vasket begge bilene samtidig, så da var det tid for litt bildetaking.

 

 

 

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt av en bilpark.. :D Lekkert!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Petter Ørmen

Bilde 3

 

Sånn vil jeg også ha!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Petter Sanni Jacobsen

Sånn vil jeg også ha!

 

Lurer på å bytte den snart, kunne tenkt meg en nyere A6 1,9tdi, men har liksom ikke kommet så langt enda.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

va slags fælger er på a6n? demm likte jeg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Petter Ørmen

Lurer på å bytte den snart, kunne tenkt meg en nyere A6 1,9tdi, men har liksom ikke kommet så langt enda.

 

Har du litt info om den da? Og eventuell pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Hallvar Hellesø

va slags fælger er på a6n? demm likte jeg...

Merket er D&W, de satt på bilen når jeg kjøpte den for 3 1/2 år siden. Vet desverre ikke noe mere enn det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Petter Sanni Jacobsen

Har du litt info om den da? Og eventuell pris?

Tja, Det er en 1996 modell, registrert i november 1995, importert i desember 2000 via Autopartner i Fredrikstad. 2,5tdi quattro 140 hk, Mingblå perlemor, ca 195.000km, 6 trinns manuell, klima, sportsseter (ikke skinn), Bose stereo med cd-veksler, 17" sommer, 16" vinter, Audi original senkesett, Alt byttet av bremser bak og foran, ink håndbrekkwire og kaliptere, byttet div foringer og stag, skal være ok nå, Stor service på 115k km, neste er på ca 240k km

Pris er jeg derimot usikker på, bilene har vel ligget på mellom 150-200 mener jeg å ha sett, så et sted i mellom der er vel ikke så galt. Har jo også sett at det ikke finnes så mange av disse bilene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.