Anbefalte innlegg

Jeg skal ha bilen min på 180k service ganske snart og prøver å finne en billig og bra plass å få dette gjort på, men det det ser ut til å bli ganske dyrt siden jeg må bytte reg. reim (og helst vannpumpe) pluss en vanlig service.

 

På Bil og Truckservice skulle de ha rundt 16-17k for å gjøre denne jobben..

Det var litt billigere (12.6k sek) på Müllers i sverige, men de hadde ikke ledige timer før ganske seint i ferien min...

 

Vet dere om noen andre plasser det er greit å ta service og eventuelle priser?

synes bare det var liten prisforskjell på norge og sverige selv om jeg bare har hørt på merkeverksted i sverige

 

Vil ikke engang tenke på hva møller i norge skal ha for denne service'en

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden du er fra Tromsø er kanskje utvalget begrenset... Men kjører du f.eks til Kiruna så er jo dem skrekkelig billig i forhold til her hjemme i Norge. Tromsø-Kiruna er jo en svipptur om Kylpisjärvi ;)

 

Synes dog prisene dine var noye høye? ... på min gamle 1.9 TDI 130hk fikk jeg tilbud på 13000 for hele jobben hos Møller med klubb-rabatt. I Strömstad/Sverige skulle dem ha rett under 7000.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

synes også de tilbudene jeg fikk var urimelige.

 

Har vi mye rabatter hos møller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er jo ikke værre enn å ta deg en tur innom møller å høre ! var der å bestillte time til moderns skoda, å da hjalp det å krangle litt så fikk jeg mye bedre rabatt enn med klubbrabatt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var dyrt alltså.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Tilbudet på bil og truckservice var urimelig,og kan ikke stemme. Har regnet på det 6688kr i arbeid , så kommer jo deler i tillegg.

 

Kan jo hende tetteringene på veiv og kam er gåen , så det må du ta forbehold over. Har gått igjennom tilbudet du fikk og det var regnet feil.

 

- Christer Eilertsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm.. hørtes jo veldig bra ut tilbudet jeg fikk på møller i tromsø var på 13.5k og det ser nå ut til at bil og truck blir billigere enn det med mindre jeg er helt på vidda

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk pris fra autospeed på 10500kr på hele greia..

 

Chister:

hvor mye er det i deler på den prise jeg fikk av deg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Didrik har du hørt med lunheim billakkering?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nope.. driver de med servic'er og stash?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

joda.. de var ganske billige.

Ordnet meg time om rundt 2 uker.. fikk pris på 8900kr og er fornøyd med å komme ned 6k bare ved å ta noen telefoner :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

;D kanskje jeg skrur da ;P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe..

 

Hadde en mistanke om at du jobbet der ja :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.