Telemark: Trenger EU-Godkjenning kjapt

Anbefalte innlegg

Hei.Jeg skal eu-godkjenne bilen min nå å lurte på om noen vet hvor det er noen som kan ta å gjøre dette ganske kjapt????? Mvh Rune Velkom

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv på den gamle persiennefabrikken på Gulset. Er en fyr som har starta med eu-godkjenning der for en stund siden. Husker så klart ikke telefonnummeret, men det står på en plakat langs gulsetringen, rett nedenfor Kollmyr skole og Gulsethallen. Ikke la deg lure av at plakaten ser litt jalla ut, er seriøst opplegg :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for tipset;) , betillte time i går å fikk i dag tidlig. Meget kjap og seriøs fyr. Anbefaller på det sterkeste. Grei pris å

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for tipset;) , betillte time i går å fikk i dag tidlig. Meget kjap og seriøs fyr. Anbefaller på det sterkeste. Grei pris å

 

Og hvordan gikk det så på EU kontroll da tassen ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og hvordan gikk det så på EU kontroll da tassen ?

 

Hehe. joda måtte ha etterkontroll gitt, potta mi bråka for mye ,åsså var det litt justering på hovedlysa. Jeg stakk bare på "møkktema" å handla en klemme å satte på den ganmle potta igjen å visste den en time etter. Så nå er den godkjent. hehe Han ble overasket at jeg var så kjapp, var ikke ofte han hadde hatt både kontroll og etterkontroll på en dag;) men men , digg å være ferdig med det. Så nå kommer de nye felgene på snart, ikke jævli kult med kapsel;)hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du godkjent senkesettet ditt i vognkortet? eller "så" han det ikke?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Senkesettet er seff godkjent i vognkort. Måtte bare heise den litt i ræva for at jeg skulle komme opp på rampa han sin:) heheDet eneste problemet var potta som bråka for mye

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.