Når har dokke lokallagsmøte??

Anbefalte innlegg

Hei!

Eg e fra stavanger og har vært aktivt med på lokallag`s møtene der, men har nå nylig begynt å jobba på Kårstø, så eg tilbringe ein del tid i Haugesund for tiå.

Lurte bare på om dokke har lokallagsmøter og evt. når og hvor?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann og velkommen til rett side av fjorden :)

 

Me har møte første torsdag i kvar mnd, så etter planen så blir neste møte 2. september. Om sommeren så har me hatt møter hos Aksdal Bil, mens vinterhalvåret har me møttes på Peppes.

 

Dersom du har problem med å finne Aksdal Bil så kan du bare slå på tråden (tlf 918 10 789) så skal me hjelpe deg å finne fram!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok! Då stille eg neste treff så sant eg e på den siå av fjorden.

Ka kl forresten??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ooops, glømte klokkeslett ja... 19.30

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fine den! Då e det notert i kalenderen.

Pleie dokke å ver mange så treffes??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Variere ganske mye fra møte til møte, men normalt mellom 10 og 20 stk. Pleier å være ganske morsomt og for min del kunne vi godt hatt møte både 1. og 3. torsdag i mnd... ikke minst om vinteren slik at det blir litt oftere pizza ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe....e me på den tanken ja. hadde vært fint d ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg får problem med å stille på møte på Torsdag da vi skal ha internt møte på jobben .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir vel ikke møtet på aksdal bil ?

Eller tore ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjekt og vite om det blir eller ikke? =) møter du opp erling?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Glenn Ove Pedersen

kjekt og vite om det blir eller ikke? =) møter du opp erling?

 

travel uke.... begynner på jobb halv 8 i dag så er det hjem halv 4 å spise middag så skal jeg på jobb igjen hele kvelden.....

 

blir det ikke jobbing i morgen så stiller jeg..... frykter jobb :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pga usikkerheten rundt om Tore kan imorgen så flytter vi møte til Peppes.... som da også blir møtested fremover mot våren.

 

Gi beskjed til flest mulig om dette!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer også :)

Blir det reservert bord da Tord på Vacn eller hvordan fungerer det? første eller andre etasje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vel da kjører jeg snart.. snakkes på peppes. : gb :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom ikke møteviljen snart øker så kan vi vell snart legge ned lokallaget... historisk lavmål med kun 6 personer det meste av tiden men "hele" 8 personer på slutten :)

 

Legger en til at 3 av de 6 var nye (velkommen foresten!!), og at han ene enda ikke er medlem så er vi oppe i TO personer av de "gamle"....

 

Mener selvsagt ikke alvor med å legge ned lokallaget, men synes virkelig folk må ta seg sammen og møte opp ellers så forsvinner hele poenger med slike møter... jeg gidder ihvertfall ikke særlig mange ganger til dersom dette blir trenden. Prøvde jo også å få istand noe på Gatebil, men har heller ikke her fått noe særlig respons så det er islagt....

 

Skjerpings Haugalandfolk!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tord Askvig

Dersom ikke møteviljen snart øker så kan vi vell snart legge ned lokallaget... historisk lavmål med kun 6 personer det meste av tiden men "hele" 8 personer på slutten :)

 

Legger en til at 3 av de 6 var nye (velkommen foresten!!), og at han ene enda ikke er medlem så er vi oppe i TO personer av de "gamle"....

 

Mener selvsagt ikke alvor med å legge ned lokallaget, men synes virkelig folk må ta seg sammen og møte opp ellers så forsvinner hele poenger med slike møter... jeg gidder ihvertfall ikke særlig mange ganger til dersom dette blir trenden. Prøvde jo også å få istand noe på Gatebil, men har heller ikke her fått noe særlig respons så det er islagt....

 

Skjerpings Haugalandfolk!!!!

 

Så jeg håper også at jeg får anledning til å møte på mitt første lokallag møte snart !

 

VAG 2 the ppl :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tord Askvig

Dersom ikke møteviljen snart øker så kan vi vell snart legge ned lokallaget... historisk lavmål med kun 6 personer det meste av tiden men "hele" 8 personer på slutten :)

 

Legger en til at 3 av de 6 var nye (velkommen foresten!!), og at han ene enda ikke er medlem så er vi oppe i TO personer av de "gamle"....

 

Mener selvsagt ikke alvor med å legge ned lokallaget, men synes virkelig folk må ta seg sammen og møte opp ellers så forsvinner hele poenger med slike møter... jeg gidder ihvertfall ikke særlig mange ganger til dersom dette blir trenden. Prøvde jo også å få istand noe på Gatebil, men har heller ikke her fått noe særlig respons så det er islagt....

 

Skjerpings Haugalandfolk!!!!

 

jeg har en liten idee ang. søndagen, jeg kan lage en Roll up banner, fritt stående dekor ting som kan inneholde info om VACN og hvordan man blir medlem. jeg vil også at vi skal samles med bergen og stavanger før vi kjører bort, men vet somsagt ikke om jeg er rette personen til å ta såpass styring når jeg er ett så nytt medlem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Glenn Ove Pedersen

jeg har en liten idee ang. søndagen, jeg kan lage en Roll up banner, fritt stående dekor ting som kan inneholde info om VACN og hvordan man blir medlem. jeg vil også at vi skal samles med bergen og stavanger før vi kjører bort, men vet somsagt ikke om jeg er rette personen til å ta såpass styring når jeg er ett så nytt medlem.

 

Vel , Kom med et klokkeslett så går det jo sikkert ann og møtes en plass ?

 

(Er ikke 100% sikkert jeg kan møte..... Men HÅPER)

 

Angående banneren er en kjempe ide !!!!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vel, da sier vi det slik at vi Møtes på Parkeringsplassen hos Nils Sund Cash N Carry rett vedsiden av Hydro Texaco i karmsunds gata, tvers over Haugesunds Avis kl 10.30 på førstkommende Søndag! For der er det 3 selvvask båser og en maskin vask som til reisende fra Bergen og Stavanger kan vaske bilen i! OK? de som måtte møte opp før kan jo også det, men vi treffes vertfall på parkeringsplassen der (gjelder vel mest dem som kommer langveis fra som skal ha tid til å vaske bilen. Jeg kan nås på 957 92 600 viss de som kommer langveis fra lurer på noe.

 

"banner" produserer jeg i morgen, bare noe veldig enkelt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Glenn Ove Pedersen

vel, da sier vi det slik at vi Møtes på Parkeringsplassen hos Nils Sund Cash N Carry rett vedsiden av Hydro Texaco i karmsunds gata, tvers over Haugesunds Avis kl 10.30! For der er det 3 selvvask båser og en maskin vask som til reisende fra Bergen og Stavanger kan vaske bilen i! OK? de som måtte møte opp før kan jo også det, men vi treffes vertfall på parkeringsplassen der (gjelder vel mest dem som kommer langveis fra som skal ha tid til å vaske bilen. Jeg kan nås på 957 92 600 viss de som kommer langveis fra lurer på noe.

 

"banner" produserer jeg i morgen, bare noe veldig enkelt.

 

Bra pågangsmot her !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.