#76 Skrevet Oktober 10, 2007 Da er det snart tid for chips men hvor i Bergen kommer dette til å foregå? Er det bare å møte opp og vente på tur, eller kan vi bestille time? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Oktober 10, 2007 noen som har noe formening om hvor lang tid det går pr bil?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Oktober 12, 2007 Halla folkens .. Jeg er på Thon Hotell Bryggen bredbenken. Klar før VAG Biler nå !! Den som er klar nå bare og komme , jeg er klar Jobben tar som regel 30 min . Hilsen Johan Chipsenter.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Oktober 13, 2007 Er det fler her som skall ha mer pulver i maskineriet ring meg , blir lite forran PC idag da jeg er ute og programmerar. Ring meg på mobil 971 971 60 Velkommen , Johan Chipsenter.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Oktober 13, 2007 Då var bilen min min og chippa, 1.8t med 150hk skremt opp til over 190hk... Går faktisk bedre enn bmwen min som har ein 3.5liters motor på 211hk og 305NM... Hjelpe jo litt på at audien er manuell, noko bmwen ikkje er! Johan bur til opplysning på hotellet eg jobbe på, og igår kom han ned og lurte på om han skulle lese av bilen min og eg sa selvfølgelig ja... Han bestilte ny software til meg, og idag lurte han på om eg kunne komma litt tidligare på jobb slik at han fekk lagt inn ny software... VANVITTIG BRA SERVICE... Eg og Johan tok oss ein liten tur med kjerra, og eg ska love deg at den sparka bra ifrå!!! Johan satt og lo og koste seg som ein guttunge attmed... Spant på 1. 2. og delvis 3.gir, og med 235/35 dimensjon på 19", så må eg sei at eg er fornøyd med det! Så for dei av dekan som ikkje har fått chippa bilen, så er det ABSOLUTT å anbefala. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Oktober 14, 2007 Blir ikke noe tur til nordvestlandet\tr.heim med det første da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Oktober 14, 2007 Hahahahah... Ler her enda jeg !!! Konge kult Roar. Takk før tilbakemelding. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Oktober 14, 2007 Hvor lenge blir du i Bergen og programerer? Jeg har bestilt ny bil men får den ikke før neste mandag, (22.oktober), det er en 1,9 tdi 115hk Audi A4 helt ny - hvor mye får du ut av den hk, nm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Oktober 15, 2007 Da var min bil chippet også! 180 hk 420nm... Drar som et Uvær! er meget fornøyd! Takker for god service Johan!! :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Oktober 15, 2007 Beklager vi ikke fikk det til denne gang, Johan. Når planlegger du neste tur til Regnbyen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Oktober 15, 2007 Yepps. 270NM fra en 3 sylindret 1.4TDI gjorde susen det Ble plutselig en veldig morsom bil å kjøre R 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Oktober 16, 2007 Hallo karer , koser meg med hyggelige tilbakemeldinger her knall helg !! Synd at så mange ikke stilte opp som hadde booket sig opp bare. Uansett takk før de som møtte opp. Hilsen Johan Chipsenter.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Oktober 17, 2007 Golfen jeg hadde booket er broderen sin, og han dukket opp i mitt sted, håper han ga beskjed om dette. Han var ihvertfall meget fornøyd med resultatet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Oktober 27, 2007 Hallo folkens , mange som ikke greide siste gang jeg var oppe i bergen hvordan ville det være med ny tur ev ?? 'Kan legge opp dem som ikke har fått sine biler oppdaterte ennå . Vil som sagt se om det fremdeles er like bra respons her oppe, kan ev sette opp en helg i slutten av nov el begynnelsen av Des. Håvard Voldsund Roar Dale Martin Hlinka Dan Inge Steine Even Guttormsen Eirik Breisnes Geir Robert Fardal Robert Fardal Disse kara har booket opp hos meg , si ifra vis jeg skall fjerne noen ifra listen . God helg allesammen. Hilsen Johan Chipsenter.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet November 2, 2007 Johan, jeg må spare på kruttet frem til sommeren, blir mye på en gang når småen kommer utpå nyåret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Januar 16, 2008 Ny runde Bergen .. ! Ny tråd startet bare og melde sig på nå . Turen vil bli i slutten av Februar. Hører ifra dere. /Johan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Januar 17, 2008 jer har mest troligt 2 biler... skal høre med de.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Januar 17, 2008 Knall få tilbakemeld så fikser vi dette Hør av er. /Johan Chipsenter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet Januar 17, 2008 Hei Er muligens interessert i chip? Er det 2000,- kr for den nå også? Er snakk om 97 A4 1.8T:) Edit: Spør siden det står 3495,- på hjemmesiden din.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet Januar 17, 2008 Det på hjemmesiden er riktig ja . Gammel tråd dette Fikser kjerra di jeg . Blir bra den ! 192 hk / 300 Nm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet Januar 18, 2008 Det på hjemmesiden er riktig ja . Gammel tråd dette Fikser kjerra di jeg . Blir bra den ! 192 hk / 300 Nm Okei, jeg får tenke på om jeg skal ta med råd til det i denne omgang eller om jeg venter til nærmere våren/sommeren:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet Januar 20, 2008 Da kan jeg ikke love deg samme prisen dessverre. Bedre og klinke til nå og bli ferdig med det . Får ikke slik tuning til denne prisen hos andre , just so u know 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet Januar 21, 2008 Har vel software til S2 3B? org.220hk er ikke nok på norske veier lenger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet Januar 21, 2008 Har vel software til S2 3B? org.220hk er ikke nok på norske veier lenger.. Skall nok få lurt frem noe kult til S2 ja , skall se hva jeg har til dem. Må ha kopisokkler til dem før jeg programmerer denne. Johan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...