Powerchip til din bil. KUN kr 2000kroner!

Anbefalte innlegg

Det jeg sier ju .. :) Det er utrolig fint.

 

Jeg hjelper dere jeg med glede.

 

Johan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Johan vurdere å ta seg ein tur opp her på lokallagsstreffet 16.august dersom det er ein del som er interessert i dette... Må ha minst 10 påmeldte. Har allereie fått 4 påmeldte... Kom igjen no! Kjenne du nokon som har Audi, VW, Bmw eller Mercedes så er det berre å få dei med!!!

 

BILLIG BILLIG!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper dette blir noe av :) supert tilbud

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Chippen vil ikke påføre skader på bilen , da skulle vi aldri montert det. Vanligvis så leverer tunere 1 års garanti på software og jobben vi utfører.

 

på din bil Geir så er det en enkel jobb, hærlig forskjell !! på nye Tdi motorn..Rått drei.

 

Har en 2004 passat 130 tdi m/tiptronic.

Har hørt flere som ikke anbefaler chip med denne kassen. Ka du trur om d???

Curt

 

Ps. Bilen har litt km også. 165'

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi minimerer drei på denne kassen, bilen funker fint m.Chip ! du vil få 60 Nm med nytt instl. Program til bilen din. Hk lander på 177 Hk.

 

Hilsen

Johan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hey... Så på den lista over de forskjellige Vw modeller. Der er den en 1.9TDI PD 130hk som blir til 163hk også en 130hk som blir til 180hk. Hva er det som gjør forskjellen??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange er vi nå, Den 19 Aug da det er Lokallags treff så kommer jeg.

 

Vore greit og vite hvilke biler som skall oppgraderes . Kan dere ev kontakte meg direkte på PM el Roar Hylland her inne som holder styr på bookinger.

 

Husk , biler nyere enn 1999 mod denne gang !

 

Alle bensin VAG turbobiler med Elektronisk gasspjeld.

Alle Diesel VAG urbobiler med PD motor .

 

Gleder meg folkens ..

 

/Johan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sugmotor er det lite av Silje ! vi er store på alle turbomaskiner.

 

Sorry.

 

Kjiiiipt det da... : gråter :

Hadde jo vært litt artig å få sprita min opp litt.... :P:evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ekonomi software før dem som kun skall fokusere på lave drivstoff utgifter..

 

Steg 2 er ju helt klart til og anbefalle før dere med PD motorn, den blir døds fresk!

 

Samme pris på begge nå i kampanje dagene.

 

/Johan

Chipsenter.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du kan gjerne få chippe min,har en 2002 passat tdi pd 130hk...men jeg vet ikke om jeg kan komme på eikås...når kommer du til bergen,og når reiser du??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei stian.

ikke noe problem, kommer helgen 19 aug.

vil herved at du sender pm på bil. årsmodell, mobil nr. + e-mail.

så kontakter jeg deg for bestemt tidspunk.

Mvh. Johan Lindsrøm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette ser ut som noe min bil kunne trengt! hvordan effekt får jeg ut av min 2004mod

audi a4. 1.9tdi (130hk).?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Øyvind , Blir god effekt i den der. Har hatt et par av dem her hjemme på Lørenskog. FWD spinner noe helt jævli. Blir sykt dreimoment i den ! Du vil garantert like det som bli gjort med den .

 

Kan godt legge deg på listen når jeg kommer over helgen den 19 Aug .

 

Du vil ikke angre garantert :)

 

Hør av deg på PM trenger mobil,mail,etc på mine bestillings lister.

 

/Johan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!

 

No kjeme Johan den 19.august, så no er det berre å skrive seg opp!!! Hadde vært veldig fint dersom dei som vil ha chip kan gi meg ein tilbakemelding så fort som mulig og seinast 15.august.

 

Viss eg kunne ha fått bilmerke, årsmodell, motor, fullt navn, mail og mobil så hadde det vært veldig fint, for då kan eg sende ei komplett liste vidare til Johan! Hjelpe veldig mykje når Johan ska sette opp arbeidsdagen sin her i Bergen!!!

 

På forhånd takk!

 

Mvh

 

Roar Hylland

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Johan: Når tar du eldre biler enn 1999? Skulle ha sprutet opp S4'en min litt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Arve.

 

Regner med at jeg tar med utstyret til helgen , men ikke helt sikker da det blir litt mye og drive rundt med. Mulig vi kjør kun eldre biler neste gang jeg møter opp hos dere i Bergen. Veldig god respons her oppe må jeg si! Veldig hyggelig..

 

Vi får til noe Arve, vis det ikke bli denne gang så tar vi det nestegang. Om det er så er at jeg nå tar med utstyret så sparer jeg MYE tid vis dere tar frem boksene så det kun er og koble den fra, så kan jeg løpe og lodde litt.

 

PS: Vil ikke kun ha boksen levert i hånden!da veit jeg ikke hvordan bilen gikk før oppgradering.

 

Ok.

 

vi snakkes videre :)

Hilsen

Johan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nokon med 1.8t motoren som fekk chippa den no i helga?

 

Merkbar effekt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk bilen min chippet, og det var meget merkbar effekt: rock : . og jeg er kjempefornøyd med resultatet så langt.: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vill takke før meg denne gang, må si at jeg sjelden har truffet så mange hyggelige karer på en gang.

Føles som alle har storkost med dem nytunede bilene som blei gjort i helgen .

 

Vil takke deg Roar til super service og alt du hjulpet oss med, synd at vi ikke hadde tiden overs til din bil.

(da har du noe og glede deg over tils vi kommer neste gang)

 

Nå kan vi allerede sette opp ny tid til Bergen , det kommer fremdeles mer og mer folk som spør om tuning til sine biler. så jeg synes vi skall sette opp et nytt oppmøte på Thon Hotell Brygga .

 

Hvordan ville utgangen av September være ?

 

Hvor mange er det som er klare denne gang.

 

Hilsen

Johan

Chipsenter.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan dette gjøres på alle biler med OBD2, eller funker det bare på nyere biler? Hvis dette kan gjøres på min gamle 1,9 TDI 90 hk (motorkode 1Z) er jeg veldig interessert! Kan godt kjøre hvor langt som helst for å få dette ordnet ASAP :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei på deg.

 

Skall alltid la sig gjøre dette, har aldri vært borte i bilen din før da. Er det den som har styrboksen under hanskeromme ? el sitter den i motorromme på gamle A6 også ?

 

Har gjort mange 90hk før , merker godt forskjell på dem . Kjennes slappe før chip. men ryter bedre etter ny software er loddet i .

 

Hilsen

Johan

Chipsenter.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange er det som er klare før runde 2 i bergen ?

 

Vi planerer fortløpende vi :)

 

Likte oss godt i Bergen .

 

Gi meg beskjed .

 

Hilsen

Johan

chipsenter.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan ville dette vært før Bergænserne ?? Finnes det like godt interesse nå som sist gang.

 

Kom tilbake til meg dere som ikke har fått Tunet så fikser vi dette :)

 

hører ifra dere.

 

hilsen

Johan

Chipsenter.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det blir like gode priser denne gangen, er sparegrisen min klar for å få seg ny software :D

 

R

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.