Powerchip til din bil. KUN kr 2000kroner!

Anbefalte innlegg

Har nå fått igang ein bra deal med ein som drive med POWERCHIP i Norge!

Chippingen skjer via bilsens OBDII uttak (diagnose) og er heilt ufarlig. Skader ikkje orginalsoftwaren, og

bilen kan derfor enkelt programmerast tilbake til slik den var orginal.

Vedkommande som drive på med dette, kjeme ein tur til bergen med eigong det er 10 stk eller fleire som vil ha dette...

Prisen er 2000kroner alt inkl. Dette gjelder dei fleste bilane.

Korfor betala 3 gonge så mykje for samme jobb hos andre? Du får akkurat samme effekt med dette!

For spørsmål om akkurat din bil, send meg ein PM, så ska eg få besvart den så fort som mulig!

Med vennlig hilsen

Roar Hylland

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå fått igang ein bra deal med ein som drive med POWERCHIP i Norge!

Chippingen skjer via bilsens OBDII uttak (diagnose) og er heilt ufarlig. Skader ikkje orginalsoftwaren, og

Vedkommande som drive på med dette, kjeme ein tur til bergen med eigong det er 10 stk eller fleire som vil ha dette...

Prisen er 2000kroner alt inkl. Dette gjelder dei fleste bilane.

Korfor betala 3 gonge så mykje for samme jobb hos andre? Du får akkurat samme effekt med dette!

For spørsmål om akkurat din bil, send meg ein PM, så ska eg få besvart den så fort som mulig!

Med vennlig hilsen

Roar Hylland

Powerchip?? er det en tuningboks? eller chip som blir loddet i hjernen??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Powerchip?? er det en tuningboks? eller chip som blir loddet i hjernen??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal denne personen nedover til oslo området etterhvert?? har en polo som skulle vært skremt litt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enkelt programmeres tilbake; Betyr det at man kun trenger VAG-COM for å stille tilbake til originalt? Og får man også nødvendig kode/program for å legge tilbake dette?

Kunne gjerne tenke meg noe slikt, men ønsker å sette tilbake til original stand før verkstedsbesøk og EU-kontroller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enkelt programmeres tilbake; Betyr det at man kun trenger VAG-COM for å stille tilbake til originalt? Og får man også nødvendig kode/program for å legge tilbake dette?

Kunne gjerne tenke meg noe slikt, men ønsker å sette tilbake til original stand før verkstedsbesøk og EU-kontroller.

Tror ikke du klarer det der med vagcom, Man må laste inn orginal software'n på nytt og trenger nok et program til det!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke du klarer det der med vagcom, Man må laste inn orginal software'n på nytt og trenger nok et program til det!

Hmm, og da betyr "...enkelt programmerast tilbake til slik den var orginal"?

Jaja, høres uansett ikke ut som noe for meg da ihvertfall..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger ikkje å stille den tilbake til orginal stand på verkstedbesøk osv, for det går ikkje ann å se det...

Enkelt programmeres tilbake vil si at du berre resette programmeringen til orginal på ein måte. Trur du må ha ein software på dette, men kjeme tilbake med meir informasjon om det!

Er ein billig måte å få ein sprekare bil på, og stol på meg, du kjenne det!!!!

1999,- kroner er jo ingenting!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det disse som gjør dette

http://www.powerchip.se/

blir nok et forsøk på dette på polon til dama, 100 hk og 265nm i den tassen må bli moro, sette bort s3`n snart å bare kjøre polo, eller!!! kansje ikke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Databoksen blir lest av akkurat som TS gjere, så blir det bestilt software som passe akkurat den bilens verdier. Veldig sjelden at det går feil etter dette. Nokon gonge må det justerast, men powerchip har ein solid aktør i Tyskland som har meget god standard på software, så dei ekje bekymre øve at det skjer noko.

Det blir selvfølgelig brukt feilsøkingsprogrammer, slik som dei fleste gjere. Er VAG Com sitt feilsøkingsprogram, så det er alltid start og finish!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal denne personen nedover til oslo området etterhvert?? har en polo som skulle vært skremt litt.

Johan som skal drive med dette i Norge bor på Lørenskog like utenfor Oslo og vil kunne gjøre dette på mandagstreffene på McDonals Lørenskog:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir nok et forsøk på dette på polon til dama, 100 hk og 265nm i den tassen må bli moro, sette bort s3`n snart å bare kjøre polo, eller!!! kansje ikke.

Stemmer at det er disse. Johan blir forhandeler for disse og er i gang i disse dager med opplæring fra Jorg som står bak POWERCHIP i Sverige

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en polo selv med 1,4 TDI 75 hk, (regner med det er det dama di har også) denne er chipet og det kan absolutt anbefales, ble som en helt ny bil og kjøre.;)

Går ganske greit når man har en så liten og lett bil. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor mye mer sånn ca får du mer ut av bilen da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en polo selv med 1,4 TDI 75 hk, (regner med det er det dama di har også) denne er chipet og det kan absolutt anbefales, ble som en helt ny bil og kjøre.;)

Går ganske greit når man har en så liten og lett bil. :)

takker, flott med litt erfaringer..

ja tro bilen blir morsom, er jo egentlig det i dag også, den går bedre en mange tror, å det har mange fått smertlig oppleve.. ikke så moro når man blir frakjørt av en 3syl. polo olje brenner.

er det noen i området lørenskog oslo som har en 1,4 tdi med chip hadde vært moro å prøve en,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tillater meg å skrive dette jeg, Effekt for :

Audi

og

VW

ta også en titt på DENNE siden for tilbakemeldinger fra dagene som har vært i oslo :)

Har chippet min bil for noen dager siden nå, anbefales :) kjøpte også pipercross filter i tillegg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo Folkens .

Dette er ju kjempe kult å se :)

Jeg kommer med glede opp til Bergen og skremmer litt biler jeg , er dere klare da ? Når får jeg komme ?

Roar har gjort en knall jobb her ser jeg . Mange interesserte.

Kan si det sånn mange glade oslo medlemmer dro avgårde med hjulspinn, svartrøk og sist men ikke minst store SMIL på leppene. Dette er morsomt :)

Vellykket oppmøte på Lørenskog om onsdag,torsdag.

Ser også at noen har Polo 1.4 Tdi PD her :) det var nok den morsomeste bil jeg noen gang har kjørt . Vi hadde to på Torsdad som blei godt skremmte . Gutta har aldri ledd så mye !! 75 hestarn blei døds sprek ! Går like fort oppover som nedover , helt utrolig forskjell .

Gled dere.

Ved booking og avtale så må dere melde med Roar som styrer alt via meg . Håper og høre fra dere alle snart: vinke :

Always 1 step AHEAD BY POWERCHIP

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja dama ble fornøyd med polon henne, så dette anbefalse selv på denne lille motoren, org dro den bare til 3000rpm og der var det brå stopp, nå drar den hele registeret ut, blir en mye mer lettkjørt bil. ble mye bedre når man må opp i fart litt fort, som eks. påkjøring til motorvei å slikt var dritt før synes jeg men ble en lek nå.

har foresten helt sikkert en a4 til deg etter at jeg kommer fra ferie, muligens 2. men ringer deg nermere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kristian . Setter pris på dette :)

Du har nr mitt 950 25 879 , ring meg når du er tilbake så skremmer vi videre.

Kul at POLON ble så frisk. Merka det fort , lyden er helt annerledes mot orginal også :)

Hør av dere.

Johan

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har eit par påmeldte hittil... Johan kjeme med eigong me har fått 10stk på lista... 2000kroner for ein del ekstra hk... Det er jo SUPERPRIS... Johan har aldri hatt nokon problem med bilene etter at han har chippa dei... 1års garanti får du med på kjøpet allikevel!!!

KOM IGJEN!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tillater meg å skrive dette jeg, Effekt for :

VW

Klarte ikke å finne min motor der... Er det ikke for den motoren da?

Min er en 2,8 V6, såg det stor 2,8 V6 TDI, men det har ikke jeg... min er bensin... :D forøvrig en passat...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sugmotor er det lite av Silje ! vi er store på alle turbomaskiner.

Sorry.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjelder garantien for skader som chipen eventuelt påfører resten av bilen ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Chippen vil ikke påføre skader på bilen , da skulle vi aldri montert det. Vanligvis så leverer tunere 1 års garanti på software og jobben vi utfører.

på din bil Geir så er det en enkel jobb, hærlig forskjell !! på nye Tdi motorn..Rått drei.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare si...

Johan chippet bilen min her om dagen, og det blei en ny bil. har nå et dreiemoment som gjør at jeg tar bykjøring i 6. gir. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.