#1 Skrevet August 16, 2004 Hvem er lokallagsleder i Trondheim nå? Jeg har prøvd å kontakte Jørn Valen (det er han som er oppført på logallagsoversikten) både på tlf. og PM uten å få kontakt. Kan noen av dere sørge for at vedkommene tar kontakt med meg på tlf. 91 56 31 79 eller evt. PM? mvh Lars-Inge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 17, 2004 Hallo... Er det noen som kan hjelpe meg med dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 17, 2004 Jeg veit iaffal ikke.. Men har forstått det slik at det er litt labert med aktivitet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 17, 2004 Jørn Valen er vel fortsatt leder? Labert med aktivitet er vel kanskje litt sommer-syndrom ? Tar seg nok litt opp utover høsten igjen... Blei jo en litt trist/spesiell sommer for lokallaget også dette da Merker man mister litt gnist når sånnt skjer gitt Morten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 17, 2004 Det er på bakgrunn av denne hendelsen jeg ønsker kontakt. Kan evt. en av dere som kjente Øystein godt ringe meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 17, 2004 PM sendt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 22, 2004 Opprinnelig postet av Lars-Inge Andresen Hallo... Er det noen som kan hjelpe meg med dette? Jørn kan nås på jobb på Autover i tr.heim. Nr har jeg ikke i hode, men slå opp på bilglass i trondheim Er vel fremdeles leder for bartemennene ja. -Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 22, 2004 Takker for det, men det er nå ordnet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 22, 2004 Det har vært diskutert på flere hold at kanskje lokallagsleder burde vært noen som var litt mere aktiv, og litt mere tilgjengelig. Jeg mener at man som leder skal være ett knutepunkt, litt frampå og ansvarsfull. En person som folk lett kan få tak i for å få informasjon om ting, og ikke minst som er aktiv med å gi informasjon, og tar litt initiativ på ting. Kanskje møter litt på lokaltreff og sånt, om ikke annet. Kaster bare en tanke ut i lufta jeg :rolleyes: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 22, 2004 Opprinnelig postet av Morten Bondø Det har vært diskutert på flere hold at kanskje lokallagsleder burde vært noen som var litt mere aktiv, og litt mere tilgjengelig. Jeg mener at man som leder skal være ett knutepunkt, litt frampå og ansvarsfull. En person som folk lett kan få tak i for å få informasjon om ting, og ikke minst som er aktiv med å gi informasjon, og tar litt initiativ på ting. Kanskje møter litt på lokaltreff og sånt, om ikke annet. Kaster bare en tanke ut i lufta jeg :rolleyes: Må si meg litt enig der Morten, og tror andre egentlig er det også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 22, 2004 Jeg er enig i forslage selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 22, 2004 Opprinnelig postet av Morten Bondø Det har vært diskutert på flere hold at kanskje lokallagsleder burde vært noen som var litt mere aktiv, og litt mere tilgjengelig. Jeg mener at man som leder skal være ett knutepunkt, litt frampå og ansvarsfull. En person som folk lett kan få tak i for å få informasjon om ting, og ikke minst som er aktiv med å gi informasjon, og tar litt initiativ på ting. Kanskje møter litt på lokaltreff og sånt, om ikke annet. Kaster bare en tanke ut i lufta jeg :rolleyes: Hva men han utskremte fra Asker som hadde med skiltplater og klubbmerker til dere da? Makan til ivrig og pliktoppfyllende kar kan man lete lenge etter. Ta godt vare på ham,så slipper vi ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 22, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Hva men han utskremte fra Asker som hadde med skiltplater og klubbmerker til dere da? Makan til ivrig og pliktoppfyllende kar kan man lete lenge etter. Ta godt vare på ham,så slipper vi ) Jo, inget dumt forslag... Åpen og ivrig fyr, som jeg tror ville fungert meget bra som en ledertype... Tror absolutt Ola ville tatt det ansvaret som man kunne kreve, og litt til. Tror dessuten at hans "nyankomne" stilling kan være ett pluss i denne sammenhengen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 22, 2004 en mer skrytete, masete og rørete person enn Ola skal en lete lenge etter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 22, 2004 Opprinnelig postet av Tor Morten Berg en mer skrytete, masete og rørete person enn Ola skal en lete lenge etter... Men han er da ikke bergenser??!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 22, 2004 Dere er inne på en viktig tanke...hvis jeg får lov å blande meg inn... Selv er jeg vel ikke den mest aktive, men jeg prøver nå å være med på det som er av møter og slikt...men det passer jo ikke hver gang da. Jeg tror det er viktig at styret i sin helhet er aktive medlemmer og stiller opp på det som måtte være av aktiviteter...og her nede i sør er vi stort sett minst 2 styremedlemmer på hvert møte. Som regel er vi faktisk 3 av 5 som er med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 22, 2004 Jeg kan vurdere å støtte saken, hvis jeg får ei skiltplate til. Trenger en til bakluka også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 22, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Men han er da ikke bergenser??!!! Hehe.. :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 22, 2004 jeg føler jeg ikke kan "binde meg opp i trondheims lokallag" 1. jeg har ikke bart 2. jeg har ikke audi 3. jeg er aktiv i aurskog høland lokallag.. (bare se på den lokallagsforumdelen) 4. asosial og folkesky 5. jeg er opptatt med å være bak kamera, ikke forran... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 22, 2004 Husk at det ikke trenger å være kun en person som styrer lokallaget. Dere kan være flere som gjøre det sammen. Les innlegget til Lars-Inge ovenfor. BB 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 22, 2004 vi må vel nesten avtale et møte på dette da halve lokallaget ikke bruker forumet blir jo dette nesten litt "bak ryggen på dem"...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 22, 2004 Hvis dere skal gjøre noe med dette er den eneste riktige måten å gjøre det på ifm. årsmøtet. Uansett hvem som er leder av et lokallalag så trenger vedkommede hjelp av et styre, det er ikke mulig å skape og opprettholde aktivitet på egen hånd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 23, 2004 Jeg HAR saken til "behandling" hos styret (ble en LANG mail halv ett i natt) som de sikkert kommer til å diskutere i kveld på mandagsmøtet etter at; - mørkeblå A4 med gjensveiset bakluke har passert 10 ganger - medlemmene har kikket seg ferdig på tenåringspikene bak disken på McD og på gaten - den gjengen under broen har vært der 20 minutter Og jeg har gått denne veien for da ikke å lage noe kupp av det styret som er, tanken var også å samle de aller fleste på noe møte et sted og diskutere litt og finne en løsning. Opprinnelig postet av Arne Waadeland Men han er da ikke bergenser??!!! nei er ikke det (husk hvem som er moderator her nå da Arne hihi) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 23, 2004 Opprinnelig postet av Morten Bondø Det har vært diskutert på flere hold at kanskje lokallagsleder burde vært noen som var litt mere aktiv, og litt mere tilgjengelig. Jeg mener at man som leder skal være ett knutepunkt, litt frampå og ansvarsfull. En person som folk lett kan få tak i for å få informasjon om ting, og ikke minst som er aktiv med å gi informasjon, og tar litt initiativ på ting. Kanskje møter litt på lokaltreff og sånt, om ikke annet. Kaster bare en tanke ut i lufta jeg :rolleyes: Først. Vår lokallagsleder har vært på en god del av årets treff, selv om han bor helt på "schørdarn", og jeg mener han er godt tilgjengelig hvis man ønsker. Nei han er ikke en aktiv bruker av dette forumet, men vil dere han noe så er det lett å få kontakt med han. Så er spørsmålet hva du skal ha informasjon om og hva som skal gjøres. Jeg mener at det ikke er opp til lederen å ta initiativ til alt vi skal gjøre, men har du eller andre ideer er jeg sikker på at Jørn vil være veldig behjelpelig med hva det skulle være. Også ved treff etc. bør det være 2-3 stk som står bak. Det er lett å "tømme" lederen for interesse hvis han må stå for alt for mye arbeid. Molde hadde heller ikke treff i år, var vel kanskje litt av samme grunn. Websiden vår er heller ikke godt vedlikeholdt, det er min feil. Jeg har fått masse "pepper" for dette av flere i klubben, og lovet etter årsmøte å gjøre mer med siden. Det ble samtidig lovet fra ca. alle som var der at de skulle bidra med "ting" til siden. Ingenting utenom info om biler har dukket opp i min postkasse. Så jeg føler det er mye prat men lite action! Mitt forslag er at vi utnevner et helt styre, slik det var tidligere. Leder, nestleder, kasserer, webansvarlig. Så kanskje treff ansvarlig eller gruppe, og en aktivitetsgruppe. Og om noen kunne tenke seg jobben som leder vil jeg ut ifra det jeg kjenner Jørn tro han vil trappe ned litt. Han begynner jo å dra på lederårene Men dette er noe vi bør snakke mer om i samla tropp. kan jo planlegge et møte på neste treff? Dette ble kanskje en "finger i øyet", men er ikke myntet på Morten men til alle i klubben. (også meg selv) Jeg er helt enig i at vårt lag er alt for "slapt" men jeg tror alle må gå litt i seg selv og kanskje gjøre noe med dette........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 23, 2004 vil bare si at ingen er ute etter å TA noen, det har ingen hensikt... Men ut ifra hva jeg har HØRT av de jeg har møtt, så ja, om Jørn VIL trappe ned, og noen andre overta er vel det bare en positiv ting? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...