Anbefalte innlegg

Opprinnelig postet av Ola L Lereim

vil bare si at ingen er ute etter å TA noen, det har ingen hensikt...

 

Men ut ifra hva jeg har HØRT av de jeg har møtt, så ja, om Jørn VIL trappe ned, og noen andre overta er vel det bare en positiv ting?

 

Tror heller ingen vil TA noen, men pekefingeren kan henge litt løst enkelte ganger.

 

Tror ikke det er snakk om om Jørn VIL trappe ned. Mitt inntrykk er heller at i mangel på noen som VIL være leder så sitter Jørn..... Tror også et bytte av leder vil gi en liten "piff" til klubben hvis riktig mann (eller kvinne) melder seg til jobben.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men da høres det jo ikke ut som om noe diskusjonstreff hadde vært så dumt da!

 

Som du selv skrev, om det blir en litt større gruppe med "aktive" som har en litt emr sentral rolle er jo mye av arbeidet gjort...

 

Men da får vi bare finne på noe smart ved en senere anledning! ;)

 

Neste treffet er første torsdag i måneden? (kan det stemme med 2 september?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ola L Lereim

Men da høres det jo ikke ut som om noe diskusjonstreff hadde vært så dumt da!

 

Som du selv skrev, om det blir en litt større gruppe med "aktive" som har en litt emr sentral rolle er jo mye av arbeidet gjort...

 

Men da får vi bare finne på noe smart ved en senere anledning! ;)

 

Neste treffet er første torsdag i måneden? (kan det stemme med 2 september?)

 

Et diskusjonstreff hadde ikke vært dumt nei. Problemet er for min del at jeg er usikker på om det vil komme noe mye ut av et slikt møte, men jeg synes ikke vi skal være redde for å prøve.

 

Man burde også ha flere i et styre ja, vil gjøre ting lettere for alle og vil kanskje "holde gnisten" i disse en litt lengre periode.

 

Tror du har lest kalenderen riktig ja, min sier også 2. sept. så jeg kommer iallefall den dagen. Hvis vi skulle ta et diskusjonstreff da må dette "orges" litt, men føler vel at et litt mer ekstraordinert møte hadde vært på sin plass. Med et sted der alle kan høre og diskutere. Men vi kan jo ev. diskutere dette den 2.?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Byen er BÆÆÆRGEN og laget er BRANN!!!....

 

Opprinnelig postet av Arne Waadeland

Men han er da ikke bergenser??!!! :D

 

 

 

veeeeel... :rolleyes:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ola... her e det RBK som telle, alt anna e som å bann i kirka

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

derfor det er en :rolleyes: der... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo RBK-fans og trøndermedlemmer !

Dere er jo en hel haug med folk. Er det ikke litt lite å møtes kun èn gang pr måned ? Dersom dere ses oftere er det min påstand lettere å bli enige om hvem som skal ta på seg jobben i et lokallagsstyre. Slik det ser ut her "nedenifra" (eller kanskje ovenifra, hvis vi tenker org.-messig) så ligger dere ihvertfall langt etter Bergen (og Brann) mht til å få til noe lokalt. Dere kan utmerket ta mer initiativ, hva er dere redde for, fiasko ? Neida, dere tar ganske enkelt kontakt med de som styrer på Lånke, sjekker når det kan bli ledig en helg til neste år, snakker med Ålesund-gruppa og Jørn Valen som har arrangert noe før. Når dette er gjort ligger alt til rette for et supert treff som deres lokallag vil kunne være stolte av etter arrangementet. Dere får dessuten en "garanti" fra hovedstyret for at utgiftene ikke skal gå over styr (etter fornuftig budsjettering) hvis dere skulle være uheldige med været og lav deltagelse. Bare sett i gang ! Oftere møter og bedre kjennskap til hverandre gir trygghet og entusiasme. Lykke til !

Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

akkurat sendt DEN mailen til sønnen din (@moller.no) da hans @vwaudi-club.no mail ikke funker. Du får vel denne om litt. Er "NOE" lesestoff i den John.

 

Tror vi skal ha stort møte 2 september nå, så ser vi hva det blir til! :) Er jo medlemmer som sier de aldri har sett en post om lokallagsmøte engang! :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men gutta fra ehh.. ØST... no har de sæ faktisk sånn at vi har møttes to ganga i mnd ei stund, så NÅ klare vi å fikse å sjø :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Johan Erlend Dybvik

Men gutta fra sør... no har de sæ faktisk sånn at vi har møttes to ganga i mnd ei stund, så NÅ klare vi å fikse å sjø :)

 

Ikke gutta fra sør...jeg er fra sør...Ola er fra øst.... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.