Anbefalte innlegg

hørte gjeterord på jobben i dag om at en Blå RS2 i Arendal hadde møtt sin skaper en av de siste dagene?...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, Even vasekjørt nå, ikke sett noe i avisa men..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe.hadde ikke forundra meg. men den har vel ikke vært på veien på en stund??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

^så en blå en uten takrails i rundkjøringa ved tromøytunet for et par uker siden. Er det samme, eller en turist?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Runde baklykter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

^fikk ikke sett i bakspeilet, men han på jobben nevnte noe om at den rs2'n som smalt hadde runde baklykter ja.,..... har aldr sett dette på en rs2... har du bilde?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den uten takrails er vel ikke en RS, men bare en vanlig 80, tar jeg ikke helt feil?

 

Den med de runde baklysene virket ikke helt som en kvalitetsbil, forholdsvis sliten tror jeg, og har kjørt et par år uten bakfanger. Kjørte som regel midtvinters med 18" sommer-gummi : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trengs ingen bilder Thomas, den raua så ikke ut, eiern var enig, så da tillater jeg megselv å skrive det her!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

even sin står på gumpens den var med i bankranet i kr sand blei stjelt fra gumpens!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.