#1 Skrevet Juli 24, 2007 Trackday/Raceday/trackfun 10. august på rudskogen.var et bra treff sist gang,noen andre som skal dit?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 24, 2007 Jeg kommer Skal prøve å røske med meg resten av s/rs 2 flåten også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 24, 2007 Jeg kommer Skal prøve å røske med meg resten av s/rs 2 flåten også Det inkluderer nok bla meg det da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 24, 2007 Det inkluderer nok bla meg det da.. ja, noen må jo danne baktroppen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 24, 2007 ja, noen må jo danne baktroppen hehe, nei den kan jeg danne, da min må slepes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 24, 2007 hehe, ja da kan nok øystein dra deg. han har jo nok nm til det Men kommer du også Christopher? fikk nettop melding av en annen som bringer sin rs2 også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 25, 2007 hehe, ja da kan nok øystein dra deg. han har jo nok nm til det Men kommer du også Christopher? fikk nettop melding av en annen som bringer sin rs2 også. Hehe, ja Øystein har nok nm, så tallene hans Er muligens på de trakter da, enten med eller uten bil, så vi får se, men skal prøve på det.. Hadde vært morro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 25, 2007 Men i svarte granskogen da!!! ALT skal skje når jeg er borte!!! Anders, nå filmer du!!! Nå har dere hjatt det litt for morsomt uten at jeg har vært tilstede!!! Er i Thai på denne datoen, men jeg vil se litt action når jeg kommer hjem igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 25, 2007 Bakerst blir nok meg ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 25, 2007 Er muligens på de trakter da, enten med eller uten bil, så vi får se, men skal prøve på det.. Hadde vært morro Gi melding da, så kan du sitte på hvis du ikke har bil Men i svarte granskogen da!!! ALT skal skje når jeg er borte!!! Anders, nå filmer du!!! Nå har dere hjatt det litt for morsomt uten at jeg har vært tilstede!!! Er i Thai på denne datoen, men jeg vil se litt action når jeg kommer hjem igjen Skal prøve Chris, men man blir så fort bitt av basillen samt at horna bare vokser seg større og større i panna at man glemmer alt annet Blir vi 8 S/RS b4'er på rudskogen tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 28, 2007 Jeg kommer, men kan ikke taue noen. For muligens så må jeg dra med meg urquattroen på henger. Den må jo piskes skikkelig før den skal under kniven 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 6, 2007 Hvor mange her har planer om å kjøre til fredagen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 7, 2007 Mulig jeg også henger meg på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 7, 2007 Ja kom nedover nå Glenn.. blir bra. Burde kanskje dra igang noe grillings 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 7, 2007 En bmw kompis og jeg vurderer også ta turen!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 8, 2007 Ser ut som om det blir en del kniving mellom audier til fredag da! Det blir !!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 8, 2007 Må nesten ta meg en tur opp jeg også tror jeg:) Men jeg er usikker på om jeg får bilen på hjula i tide… Sist jeg var på dette treffet var det en del gromme Porscher o.l. som man kan bryne seg på også Flott opplegg med mye kjøreing og lite kø 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 8, 2007 Kommer en tur (må i hvertfall se på dette), er usikker på om det blir som tilskuer eller deltager. (Må prøve å huske og ta med trykkslangene til Nils Henrik i tilfelle han dukker opp..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 8, 2007 Jeg har værforbehold pga en litt ugunstig luftfilter plassering! Vært ser jo dårlig ut http://full.storm.no/vgnett/Vaer.aspx?utmx=633805&utmy=6589337&meter=114&sted=Rakkestad&maplevel=5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 9, 2007 http://www.yr.no/sted/Norge/Østfold/Rakkestad/Rudskogen_Motorsenter/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 9, 2007 (Må prøve å huske og ta med trykkslangene til Nils Henrik i tilfelle han dukker opp..) God plan, jeg er påmeldt kjøring! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 9, 2007 Jeg har værforbehold pga en litt ugunstig luftfilter plassering! Vært ser jo dårlig ut http://full.storm.no/vgnett/Vaer.aspx?utmx=633805&utmy=6589337&meter=114&sted=Rakkestad&maplevel=5 Her har du noe som du kan sette på Ur'n din Så godt som Bolt On Ang påmelding, har dere fått noen form for tilbakemelding fra herr Ruud.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 9, 2007 Sendte påmelding til Alexander, fikk mail med "velkommen".. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 9, 2007 Ser ut som det kan bli en morro dag dette, så derfor tar jeg med denne morsomme lille krabaten: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 10, 2007 Kommer innom på veien til Hvaler ved 16 tida, så det skal bli morsomt å kjøre sammen med råe B4'ere og diverse Porscher på glatt føre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...