Trackday/Raceday/trackfun 10. august

Anbefalte innlegg

Da ser det ut til at jeg kommer en tur selv, blir ikke noe banekjøring på meg denne gangen, men gleder meg til å se dere andre gutta med grom bilene deres...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vått,glatt og et depo som var stappfult av Nm runde i Go-Kart deltakere. Vi måtte bruke porten på langsletta for å kjøre av og på. Bra oppmøte fra klubben var det å. Mye bra bilkjøring, sladding og en slangeklemme som fant det for godt å stikke av. Du kan få igjen klemma på Høst treffe Geir Tony. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var bra oppmøte ja, morro å se bilene i aksjon, mye bra kjøring. Bra satsing på noen. Jeg var heldig å få sitte på litt og, det var morro. Takk for det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var glatt nok på banen - selv uten bensin. Været kan ingen gjøre noe med, men at det skulle hølje så ille var en skikkelig nedtur. Nå hadde jeg gledet meg lenge til å endelig kjøre en vel fungerende bil på bane. Men godt brukte A539 og forhjulstrekk var ingen hit på Rudskogen i dag. Det ble en evig kamp for å få feste/ikke understyre. Håper på bedre forhold i September.

 

Organiseringa virket noe tilfeldig fram til et klokt hode grubla ut at man kunne ta i bruk depotet. Innledningsvis var det tilløp til det komplette trafikkaos ved porten/innkjørselen når man skulle ta biler av banen og geleide dem inn på en plass som allerede var full av køen for å få kjøre og biler tilhørende tilskuere. Etter man tok i bruk depotet ble flyten riktig så bra: ja :.

 

Alt i alt en skuffende seanse for mitt vedkommende, men hovedskylda for dette kan tillegges været - og det kan jo ikke arrangøren lastes for. Og tross alt var det bedre å få kjøre, til tross for godt "smurt" bane enn at man hadde avlyst hele greia.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vått,glatt og et depo som var stappfult av Nm runde i Go-Kart deltakere. Vi måtte bruke porten på langsletta for å kjøre av og på. Bra oppmøte fra klubben var det å. Mye bra bilkjøring, sladding og en slangeklemme som fant det for godt å stikke av. Du kan få igjen klemma på Høst treffe Geir Tony. : ja :

 

Skuffans treff for min del også : mad :

Hadde det morro lell, mye koslig folk og ur90 funka fra! Var til og med i utlandet, strömstad och handla öl och Fläskfilet! hehe

 

Trenger ikke få igjen klemma, bare jeg får en klem:)

Nesten gang håper jeg du takker ja til en øl og en bacardi!!

 

Godt og være hjemme og endelig få tatt seg en kald en!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde det hvertfall moro:) Glatt eller ikke, sol eller regn... Masse hyggelige folk og mye gromt å se på..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter drivstoff bytte og pluggbytte ( takk Øystein ) så gikk bilen som den skulle

 

Litt glatt men morro lell!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som det var artig på glatta.... Skulle egentlig jobbe som funksjonær men ble pålagt overtid på jobben, var litt kjipt når det kom så mange gromme S biler

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårlig organisert treff, vrient når du har folk som er på banen for å herje som til stadighet blir tatt igjen av folk som vil kjøre teknisk på banen, dette skapte sågar flere sortflagg sitiuasjoner..

Morsomt å se S2 til Jonus på banen, drar stygg-godt, bare synd det var vått og sjoføren ikke satset annet enn på langstrekkene..

Hadde det kanon som passasjer i en av de få bilene som nesten aldri ble forbikjørt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde det hvertfall moro:) Glatt eller ikke, sol eller regn... Masse hyggelige folk og mye gromt å se på..

 

Hai.

 

Åssen fungerte bilen din? Første skikkelege testen dette eller? Skal du på treffene i September også? Blir "banesjuk" når eg lese denne tråden....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fungerte helt feilfritt og godt for min del..Kan vel si at det er første gang jeg har fått piska den skikkelig ja..

 

Jeg skal til Tyskland den helgen treffet er.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns det var konge treff, fikk kjørt mye! Mye tøft å se:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert treff til tross for været, men det var jo til liten hindring for selveste mr.Hansen da tralla hans gikk mere sidelengs enn fremover som sikkert noen så.

 

Kjipern og ikke få kjørt selv, men det tar vi igjen en annen gang :)

 

Også alltid hygglig å hilse på nye folk : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treffet var meget bra, quattro fikk virkelig vist seg fra sin beste side på dette treffet! :) Kan skjønne at det ikke var så gøy med fwd.. men endelig ble de tunge Audiene våre driftebiler, bensin over hele banen satte bare en ekstra spiss på det! Var jo et par drifte-idioter som kunne vært permanent svartflagget da, men ellers var det veldig bra! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis noen har bilder så legg ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis noen har bilder så legg ut :)

 

Redigere litt film nå :)

 

Edit: takk for turen Hr.Hansen og Grøndahl :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faaen dere er heldig som bor så nære : bråk :: gråter :

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er litt film:

 

Trykk på meg for å laste ned (640x480)

 

EDIT: si ifra hvis noen kan hjelpe meg og uploade denne på vagner jejeje serveren :)

 

EDIT2: Video på

, men anbefaler å laste ned for beste kvalitet! :) (jalla Youtube kvalitet)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn ser grusdepoet på rudskogen ut :(

93509.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Moro med film Anders:)

 

ja, ikke sant :) morro med 14tiss latteren min da. haha :P Klarer jo aldri å holde kjeft under kjøringa..

 

Fint bilde, men sjekk Glenn råner i depot da, hoho :

93491.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Råner du liksom:p Jeg kom meg jaffal på banen he he...

 

ser forresten at du vil bytte til RS2:evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Råner du liksom:p Jeg kom meg jaffal på banen he he...

 

ser forresten at du vil bytte til RS2:evil:

 

Nei .. S3 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.