#1 Skrevet Juli 25, 2007 Flere enn meg som er interessert i Powerchip som Johan her på forumet selger? Info om chip'en finner dere på Powerchip.se eller ved å ta kontakt med Johan i denne tråden. Kan jo nevne at prisene ligger på 1999,- for VAG akkurat nå (ikke en pris JEG kan garantere dog). Er vi mange nok herfra som er interessert så kommer Johan for å chippe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 25, 2007 Dette setter jeg pris på Thomas ! Alle 1.8T og 1.9 Tdi for dere nå kampanje priser på 1999,- Nok PiperCross filter selger jeg også i kombinasjon med denne chip oppgradering!! Anbefalles. Filter koster 500;- nok utsalgspris på over 700Nok !! Dette er et meget solid filter som enkelt vaskes med såpevann og tørkes der etter. Filtret trengs ikke og smøres in med olje som vagbiler ikke tåler. Det vil ødelegge luftmålern som mange andre fabrikanter gjør. Her har dere et kjempetillbud ! Hør av dere. Hilsen Johan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 25, 2007 Vet av 3-4 fra Meråker som kan tenke seg dette. Men det spørs om det blir tur til Østersund på. Om det da ikke blir fastsatt noe fast her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 26, 2007 Når kunne vi tatt det da ?? Kom tilbake med info så skall jeg sjekke litt. Kult se vis det finnes fler biler. Johan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 26, 2007 Tja slutten av august kanskje? Må jo gi folk litt betenkningstid/mulighet til å jobbe opp et par kroner etter ferien for de som trenger det Ellers kunne det jo vært en ide å slå det sammen med lokallagstreff 15 september - hvis folk klarer å vente så lenge da Andre forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 26, 2007 Hva vil dette si for min 99' Passat 1.8T? Hvilken effektøkning gir det? Kan jeg selv legge tilbake til den orginale programvaren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 26, 2007 Er ihvertfall int. i chip. Starten av September høres fint ut! Skal ha bilen på lakk i midten av August.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 27, 2007 Hei på dere. Jeg kan godt komme opp da ikke noe pes ! Det som ser ut som et problem for meg er biler under 2000 Model må jeg lodde i boksene deres , dette utstyr er det mulig jeg ikke har fått før den tid . Men holder tommerne jeg!! Alle andre biler (VAG ) over 2000 tar jeg via OBDII , det blir sykt god forskjell på deres biler ! Disse to dagene som vi har hatt Kick Off har tatt helt av ! jobb fra morran til kveld puuusst.. Alle kunde drar avgårde med svartrøyk i alle kanter og store smil på leppene døds kult. Men jeg er klar. Håper dette vekker liv i gutta der oppe Hilsen Johan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 27, 2007 har en 2006 passat 140 hk tdi ka vil de komme seg på for en boks til den me filter å ka e resultatet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 27, 2007 Hei på dere. 99-Mod 1.8 T trenger ny software i boksen. Skiftes av meg. ny effekt 192 hk / 290 Nm , anbefaller ny resirkulerende alu dump + filter. Denne blir døds sprek!! Pris 1999,- Nok 06-Mod Passat TDI 2.0 Tdi denne motor er drømmen min , den går så hærlig asså. effekten blir 177 Hk / drøye 390 Nm . Den går som ei Klokke. Prisen er 2999,-Nok Ps. Selger ikke noen bokser! alle software programmeres i styrboks. Ha en go helg. Hilsen Johan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 27, 2007 Hei på dere. 99-Mod 1.8 T trenger ny software i boksen. Skiftes av meg. ny effekt 192 hk / 290 Nm , anbefaller ny resirkulerende alu dump + filter. Denne blir døds sprek!! Pris 1999,- Nok Filter er montert på denne (BSR optiflow kit), men orginal avlastningsventil! Dette vil si at du er nødt til å skifte epromen i den orginale boksen? Ell er det mer som skal til? Hvordan er det å få denne orginal igjen? Har du peil på når du har det rette utstyret for å gjøre dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 27, 2007 Min andre kollega er nå i norra Sverige , han drar på ferie om to uker. Blir da borte en stund. Han vil da ta med mine greier tilbake. Vi kommer planlegge en ukes tour da, reise rundt fra by til by. Du vil ikke greie å få den orginal igjen , dette må jeg fikse. Grunnet vi bytter e-proms i boksen. Dvs. Vi må avtale tid i forveien vis du skall skifte, men det kommer du aldri gjøre når du vell har kjørt den et tak Vi snakkes videre. Tar med Skikkeli dumper når jeg kommer oppover ? Hvor ev kan vi være der oppe i TRD ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 29, 2007 Har en A4 1,9TDI 90hk 1995 mod. Ka må gjøres der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 29, 2007 Har du utstyr for å bytte loddede chipper? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 29, 2007 Ny chip må loddes i styrenhet. Kroner 1999,- Nok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 29, 2007 Vidar . Har alt det der, hvilken bil lurte du på ? /Johan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 29, 2007 Hei Johan! Har en 2002 VW Passat 1.9TDI 130 hk med tiptronic kasse. Kan du si noe om hva du kan få ut av/gjøre med denne (må kassen også tunes f.eks?)? Truls 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 29, 2007 Hva med '99 mod 115 hk PD motor, er det noe pes med det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 29, 2007 Halla.. Begge disse motorene er perfekt før tuning. 130 Hk blir hysterisk !! Har hatt to av dem på Torsdag, blei helt syke. 115 Hk er kjempe også, den blir sprek . Du får garanterade 370 Nm !! Det er ikke dårli. Er dere klare , begge bilene koster 1999,- Nok St. Det kan ikke bli bedre . Send meg PM om dere vil ha tunet. /Johan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 29, 2007 hei, luret på om det er det samme som bb racing du gjør? og hvis det er det er det noen grunn til at du får mindre Nm på bilen enn dem? tenkte da på 1.8t. men du har knallpriser ser jeg jo:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juli 29, 2007 Hallo. Hva har dem for moment i programmene som dem leverer ? Det er så små marginer man kan ta ut på 1.8T så jeg veit direkte vis det er realistiske tall. Jeg holder meg hvertfall til tall som vi kan garantere Ha det sålenge. Johan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juli 29, 2007 litt off topic. blir du å komme noe lengere nord enn trondheim? foreks bodø? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juli 30, 2007 Har ingen planer om det desverre, da er det nok POWERCHIP.SE som er enklest og kontakte da han er i PITEÅ på turne . Det er noe kortere en OSLO Sorry. SÅ snart vi ser at dette virkelig tar av så må jeg ha samarbeidspartner i NORD absolut. Men nå er det tidlig og si det gitt. /Johan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juli 30, 2007 Hei Folkens, Har vi 10 biler som er over 2000 år mod så tar jeg meg turen snart jeg. Kan avtale begynnelsen av Sept ? Grunnet jeg kun kan ta biler over 2000 nå er førdi utstyret og systemene til eldre biler har jeg ikke . Det vil jeg få i Sept utgang regner jeg med ! Alle nye VAG kan skremmes Kom med tilbake meld vis vi har 10 el fler som er klare. Alle PD motorer i Diesel og 1.8 T fra 2001 og utover tas enkelt . Jeg gleder meg og komme til Trondheim /Johan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juli 30, 2007 vent til du har "alt utstyret", så kan jeg og bli med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...