Interesse for Powerchip i Trondheim(sområdet)?

Anbefalte innlegg

Har fått in en del bestillinger på Filter fra noen av dere, vil bare informere at jeg var nede i Oslo idag før og hente dette. EBC har fått inn feil leveranser på Pipercross disse filter var drenka med olje !! dette er helt feil . Ingen VAG motorer setter pris på dette,

 

Istellet så synes jeg at vi tar en runde i Trondheim på lørdag og setter opp listen på dem som skall ha filter så sender jeg dette til er etterpå.

 

Er det OK.

 

Hilsen

Johan

Chipsenter.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God morgen!

 

Du har ikke tilfeldigvis laget en timeplan eller noe sånt vel? Kan jo forsåvidt snu og vende på dagene i helgen som jeg vil men en indikasjon på sånn ca hadde kanskje vært en idé?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar du den eldre 2,5tdi rekkerfemmeren?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God aften karer, hvilken tid kjør vi imorgen ?

 

Jeg sitter endelig på hotellet og lurer litt på hvordan jeg skall kjøre til treff stedet imorgen ?

 

Den gamle rekkefemmeren kan jeg faktiskt ta også , men problemet er at jeg har ikke sokkel med meg som trengs før programmering av denne boks, Men han kan gjerne møte opp så blir vi enige så kan han sende boksen til meg i ettertid , så fikser jeg alt og sender tilbake nytunet :)

 

Ring meg på 971 971 60 imorgen .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God aften! Jeg jobber til 6 imorgen tidlig, så jeg kommer nedover mellom 12:00 å 13:00 om det er ok.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt i orden det :)

 

Vi ses imorgen , skall prøve og finne veien jeg ..

 

/johan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skall vi begynne rundt 11 el ?

 

Passer vel egentlig greit det, håper vi avslutter dagen med en by runde . Trenger og se litt til Trondheims uteliv ;)

 

Ses imorgen .

 

/johan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du satt opp noen spesielle timer for hver bil eller?

Blir fort litt kjedli å stå rett opp og ned å se på at flere biler blir chippet for å vente til sin tur :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta me dæ en termos me kaffe å nå kaffekjæks da vett, Lars.. Hehehe... : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har ikke mulighet til å slotte meg inn sånn 11-11:30 vel? Eller et annet tidspunkt du vet sånn ca at du får tid til meg? Beklageligvis må jeg tilbringe litt tid på jobb i dag, jeg kan komme og gå når jeg vil men jeg får ikke til å stå i kø hele dagen :o Er ikke uten grunn at man er oppe 7 på en lørdag : gråter :

 

Sender deg en tekstmelding også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg våkna , tenkte spise litt så drar vi igang på Bunnpris. Jeg står der borte ifra 10-10.30 nån gang og utover.

 

Ses.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Surra en runde å bunnpris ca halv 2.... så ingen der ?!

Ingen som møtte opp og tok seg av Johan ? Selv "forsov" jeg meg... våkna halv 1 ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda vi har vært i gang , men mye lodde jobber her så vi valgte og møte opp på Brittania med boksene så fiksa jeg dem her :)

 

Vi kjør på imorgen også , noen som fremdeles er klare før Chip så fikser vi det imorgen også .

 

Bare ring meg el send mail så avtaler vi , 971 971 60

 

/Johan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk "justert" biln litt idag!! Storfornøyd!! Takk til Johan : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bra det Christoffer :) blei bra trøkk i den må jeg si, Larsen sliter nå :)

Må ju også tillegge at Robert sin FAmily Vogn blei NICE!!! Han gjør Trondheim sentrum urolig nå med dekkspinn og svartrøyk hahaha..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ho ho! Like før jeg får spinn på alle fire hjul! Tusen takk til Johan for at han tok turen og fantastisk service. Femten tomler opp!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for fin service å meget bra resultat på alle biler Johan: smil

Ble meget fornøyd no.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så , Godt og høre at dere ble førnøyde :) Må ju takke før en kjempe tur på byen også karer ! fan så morro vi hadde det.

 

Hvertfall ikke siste gang jeg kommer oppover. !

 

/Johan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørte at byturen var godartet ja!! Hehe.. Bare synd jeg ikke kunne bli med denne gangen pga jobbing da...

Men neste gang du kommer håper jeg å bli med ut en tur! : ja :

Blei ei kjiip hælg for Lars, rassert hjerne, defekt turbo å mistet mobilen på nattbussen lørdagsnatta... Hehe... :)

 

Blei ei bra hælg dette!! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hhehehe... Gikk alt til helvete før karen el ?

Bilen gikk ju relativt da :) men litt turbo yl og dårlig jobb fra dem som ha chippa den først . ¨slike smeller får en ta , når ny turbo og greier er på G så fikser vi nytt program også :)

 

Vi tar igjen byturen neste gang Christoffer!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med god jobb fra din side, så går det ikke an å ikke bli fornøyd.

 

Bare å ta kontakt når du kommer det så skal vi altids stille med fest:)

Satse på et utested med mindre kø å folk. Ble litt trangt der, men mye folk betyr som regel mye damer.

Ble da en helt grei bytur uansett:)

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt gikk ikke til helvette nei, hehe, klart å mist mobilen da.. Det positive er jo at jeg får en ny av jobben :D

 

Ellers så går jo bilen som ei kule den, men bør kanskje begynne å spare til K04 så jeg kan kjøre i fra gutta igjen :)

 

Men FY F..!! det var mye folk ute lørdag!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahahaha...

 

Spar nå Lars så tar du dem snart !! :)

 

får lykke til videre , må vell ta meg turen snart igjen . Satan så kult vi hadde det , mye folk ass..

 

Vi kjør videre karer. Takk før en super opplevelse og sist men ikke minst hyggelige karer .

 

/Johan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

karer dere får sende litt kule bilder på mailen min info@chipsenter.no så får jeg skryte litt :)

 

klin over det dere har ,

 

Ha det sålenge. Takk igjen.

 

/Johan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.