Interesse for Powerchip i Trondheim(sområdet)?

Anbefalte innlegg

Ikke noe fler Trøndere som skall ha mer guffe i bila! Må vell snart legge opp en ny tur , noen som er interesserte ?

Bare og sende PM el mail.

Hører ifra dere.

/Johan

Chipsenter.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare lurte på hvordan muligheten er for å få en "cutom" chip til en bil?

Har tenkt litt på planen med oppgradering til større turbo og medhørende deler i vinter, og regner da bilen må mappes ut fra de nye delene? Hvordan er dette å gjøre og pris på dette om det er mulig?

Gjelder en vw bora 1,9tdi orginalt med 110hk, sitter en chip fra FMS der nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Marius.

Alt er mulig vettu, må bare vite hva du skall ha der så får vi teste litt ulike software. ellers så kjør ju FMS den i benken , men lommeboka skall ju også prioriteres.

110 hk motorn må du oppgradere pumpa på vis du skall over 200 hk , tviler bestemt på at denne ikke greier og fore mye mer diesel en til ca 150-160 hk !

Ta kontakt med DIESELMEKEN i Sverige han har super pejl på disse gamle pumpe motorene ! http://www.dieselmeken.se "Gøran"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det. Har sett litt på siden til dieselmeken. Og planen er prøve å komme over 200hk ja. Må bare prøve å sette opp et budsjett på hva ting koster først. Hører at å oppgradere pumpen koster ganske mye:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pump uppgradering og dyser lander nok fort på rundt 20-25 lakan tenker jeg . Hadde planer om min pump selv. kunne få den uppgradert av Gøran før 16-17 lapp.. så skall turbo også skiftes da vettu. :/ hmm , kosta peng..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pump uppgradering og dyser lander nok fort på rundt 20-25 lakan tenker jeg . Hadde planer om min pump selv. kunne få den uppgradert av Gøran før 16-17 lapp.. så skall turbo også skiftes da vettu. :/ hmm , kosta peng..

Hmmm, fikk pris på ca 9000,-SEK for den jobben jeg.

Oppgradering fra 10->12mm rotor, inkl nye tetninger, justering/test og papirer på dieselmengde.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke galt Kjør på Marius.. !!!! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trondheim hvordan ligger vi ann , er det noe fart i bila deres ?

Trengs det mer guffe ? ville dere ha besøk av Chipsenter igjen kanske ?

Er det greit med interesse så får vi planlegge ny tur , Pm's , Mail , mob jeg er klar .

Hilsen

Johan

Chipsenter.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har i allefall en arbeidskolega som kunne tenkt seg og chippet en 1997 Audi A4 1,9tdi 90hk.

Angående boran får vi se hva som skjer i vinter ;) Men du kan ikke sende en PM med ca pris på hva en custom programvare vil koste?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.