#51 Skrevet August 12, 2007 å jeg trenger mange i taket så jeg får solet meg, biler med mindre en 30 vinder er jo ikke.no stas-=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet August 12, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet August 12, 2007 Jeg forsøkte så godt jeg kunne å kamuflere meg.. Bomma litt på landskapet bare.. også frykter jeg at den høylydte juginga mi røpa meg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet August 12, 2007 Steike, for en lang finger jeg har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet August 12, 2007 stygg jævla finger;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet August 12, 2007 Tommy Karlsen og Haakon Tuff hadde en lang og heftig diskusjon ang. løfteevne og gaffelplassering på trucker... Og jeg var &%#§$$#** plaga med den linselusa her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet August 12, 2007 Opprinnelig skrevet av Håkon Aurlien Jeg kommer jeg også. Det gjorde du ikke det Joda, det gjorde jeg det. Jeg var der lørdag. Så på værmeldingen, nemlig. Men det er klart, det ble litt ensomt i kollen nesten alene med forhjulsdrift... Det var hyggelig på festningsplassen og kortesjen oppover mot Holmenkollen fikk oppmerksomhet tross litt oppdeling. Morsomt med politieskorte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet August 12, 2007 Ellers var det noen fine kontraster i Kollen: To fine 1975-modeller i grønne omgivelser, og landets eneste Golf 32-ventiler pent oppstilt med en 20 (?) -hesters boble. Kjell Sverre Hatlen eier den grønne Golfen, men kunne nok godt tenke seg den blå også.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet August 12, 2007 Og jeg kunne tenkt meg nummerplata på den røde bobla 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...