Anbefalte innlegg

å jeg trenger mange i taket så jeg får solet meg, biler med mindre en 30 vinder er jo ikke.no stas-=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg forsøkte så godt jeg kunne å kamuflere meg..

 

P8126930.jpg

 

Bomma litt på landskapet bare.. også frykter jeg at den høylydte juginga mi røpa meg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Steike, for en lang finger jeg har :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tommy Karlsen og Haakon Tuff hadde en lang og heftig diskusjon ang. løfteevne og gaffelplassering på trucker... :P

 

P8126951.jpg

 

Og jeg var &%#§$$#** plaga med den linselusa her...

 

P8126898.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig skrevet av Håkon Aurlien Jeg kommer jeg også.

Det gjorde du ikke det :(

 

Joda, det gjorde jeg det. Jeg var der lørdag. Så på værmeldingen, nemlig. Men det er klart, det ble litt ensomt i kollen nesten alene med forhjulsdrift...

 

Det var hyggelig på festningsplassen og kortesjen oppover mot Holmenkollen fikk oppmerksomhet tross litt oppdeling. Morsomt med politieskorte

Volksfest2.jpg

Volksfest3.jpg

Volksfest4.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers var det noen fine kontraster i Kollen:

To fine 1975-modeller i grønne omgivelser, og landets eneste Golf 32-ventiler pent oppstilt med en 20 (?) -hesters boble. Kjell Sverre Hatlen eier den grønne Golfen, men kunne nok godt tenke seg den blå også....

Volksfest7.jpg

Volksfest5.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og jeg kunne tenkt meg nummerplata på den røde bobla

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.