Agder: sølv a4 avant 1,8t

Anbefalte innlegg

Var ute å kjørte meg en tur med bilhengeren i dag. og mellom saltrød-dalen kom det en sølv a4 avant i en grisefart bak meg, la seg ut og kjørte forbi meg og hengeren midt i svingene og holdt feil side gjennom hele svingen!: bh : De som har kjørt her vet at det er svingete, uoversiktig og ikke for breit. Noen som vet om dette er en bil som går her i distriktet? Da han var forbi meg så kjørte han forbi en foran meg og forsvant. Jeg ville ikke likt å møte en sån, bare flaks at det ikke kom bil i mot.: faint : Idiotisk kjøring!!: dum :

Mener at det var en 1,8t med ¨dumpventil¨

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg har sett denne jeg og ja, dump mener jeg han er flink til å brife med..

 

Håpløst tilfelle sikkert, var det mørke felger på den? Så du det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bor på saltrød (skibevik ringvei), stadig vekk en a4 avant som "dumper" forbi innkjørselen min... Vet ikke hvem det er...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvem det er, pleier ikke å legge merke til slike nymotens "13 på dusinet" biler. Uansett, slik kjøring er bare idiotisk, sånne folk fortjener ikke å ha lappen : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg har sett denne jeg og ja, dump mener jeg han er flink til å brife med..

 

Håpløst tilfelle sikkert, var det mørke felger på den? Så du det?

 

la ikke merke til farge på felger. kjørte samme veien i dag og jeg skjønner ikke at det går an å tenke på å kjøre forbi der.. helt idiotisk! Kjørte fra saltrød og han kjørte forbi i svingene ved vannet, helt totalt uoversiktlig!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke den som stod tilsalgs på autopower kanskje?

 

edit: det var nok ikke den nei..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og at han har "dump" på en 1,8t sier jo enda mer at han må være en sau.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og at han har "dump" på en 1,8t sier jo enda mer at han må være en sau.

 

Er vel en smule enig i det ja, hehe..

 

Men det er endel som ikke vet bedre rett og slett :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel en smule enig i det ja, hehe..

 

Men det er endel som ikke vet bedre rett og slett :P

 

Jeg har ikke sett denne før tror jeg, men det er rart at de ikke klarer å tenke at det kan komme bil. Når man kjører sån så må man regne med at det kommer en bil i mot.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.