Anbefalte innlegg

Jeg har fått romling i den ene demperen virker det som. Når jeg kjører på grus veier med litt ujevn vei. Så jeg lurer på om det er støt demperne som er gåene.. Hvordan finner jeg ut av om det er det eller om det bare er foringene? Mye koster det egentlig for 4 nye dempere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk priser til en 1,8TQ i dag. Ligger på ca 5000 for Bilstein B6 og 7-7500 for Koni Sport. Sachs Supertouring ligger også på ca 5000.

 

Tror jevnt over at en kan få dempere fra 3000 rundt baut, men legger man på litt blir det bedre.

 

Men har du ikke avant, blir det sikkert billigre, samme gjelder sikkert quattro.

 

Kan være at en toppbolt har løsnet bittelitt, gir romlig på ujevn vei. Hadde det på en 100 en gang. Trakk til me locktite, hørte aldri noe romling mere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

7500,- for alle 4?

 

 

 

Opprinnelig postet av Truls Antonsen

Fikk priser til en 1,8TQ i dag. Ligger på ca 5000 for Bilstein B6 og 7-7500 for Koni Sport. Sachs Supertouring ligger også på ca 5000.

 

Tror jevnt over at en kan få dempere fra 3000 rundt baut, men legger man på litt blir det bedre.

 

Men har du ikke avant, blir det sikkert billigre, samme gjelder sikkert quattro.

 

Kan være at en toppbolt har løsnet bittelitt, gir romlig på ujevn vei. Hadde det på en 100 en gang. Trakk til me locktite, hørte aldri noe romling mere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte mine Bilstein Sprint for A4 1.8TQ (B5) for ca. kr. 3.800 hos AutoTrio, Oslo i sommer, fikk ca. 20 % klubbrabatt der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.