Agder: LOKALLAGSMØTE ONSDAG 01/08 Macdonalds Grimstad

Anbefalte innlegg

Hei folkens..

 

JEG og sikkert fleree andre er sjesk på å treffe folket i lokallaget igjen, siden det er meg som drar igang, velger jeg enkelt og greit mc. donald i Grimstad som treffpunktet denne gangen..

 

Onsdag 1. August (førstkommende) klokken 18:00

 

De som kommer får komme med forslag til løsninger for å igjen ta opp lokallagsmøter fast igjen, jeg synes det er ett minstekrav..

 

Hadde en tanke tidligere i kveld at aust agder gjengen og vest agder gjengen får oppdrag hver sin måned ettersom det "skal arrangeres" i hvert fylke annenhver gang.. Dette kommer vi forhåpentligvis inn på på onsdagen..

 

Jeg har litt film materiale fra kjøring på Vålerbanen under hovedtreffet som jeg kan ta med, og er det noen andre som har int. saker eller ting for interessen vår, som kan vises, ta det med!

 

Mvh Trond

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer en tur jeg,har ferie,husker ikke sist jeg har vært tilstede,så er absolutt på tida!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stopper innom hvis jeg rekker nedover fra Tønsberg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo flere desto bedre, hiv dikon på karar :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer innom jeg og :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje eg også kommer (for første gang). Viss eg finner fram:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen problem å finne Bjørn Terje, det ligger ved Statoil ved avfarten til Grimstad fra motorveien, får du trøbbel kan du ringe meg på 91836960.. Så nå er ingen unnskyldning god nok :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøver å komme jeg også da. Hadde sikkert vært greit å diskutert dette med lokallagstreffa, se om vi kan få det igang igjen.

Bjørn Terje, du må stille vettu, mi må diskutere litt passat vettu;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trur jeg skal klare å bli med på denne jeg og :)

Er lengesiden jeg har joinet nå, men nå er det ingen kveldsjobbing som hindrer meg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer jeg å vist jeg har fått bilen ned fra bukkene :) holder på med prosjekt bakbremser + senk :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få med deg bror din også da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer jeg og, i September..... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer jeg og, i September..... ;)

 

Og hva skulle det bety? At du er på sjøen eller at du ikke gidder å reise til Grimstad :P hehe..

 

Ser ut som vi får til ett "treff" det er bra og oppmuntrer til gjentak-ELSER-

 

Håpe på litt mer sving på sakene fremover, hyggelig å treffe folkene!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får med meg broderen ja :) har ikke så mye igjen med bilen, håper å få den ferdig på 5-6 timer etter 16:00 i mårra :D gleeeeder meg til å få senket kjærra :D vist ikke jeg rekker det så blir det golf TDI på meg.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og hva skulle det bety? At du er på sjøen eller at du ikke gidder å reise til Grimstad :P hehe..

 

Er nok ute på det store hav ja ;)

Men nå ser det jaggu ut t at det kræsjer i September og :(

Skal reise ombord igjen den 5 September : rolleyes

Vell vell. Kommer nok flere muligheter :D

 

Håper det blir en fast rutine på dette igjen med litt oppdateringer på sidene våre med en terminliste som følges slavisk. Om ikke annet blir opplyst da seff.

Dette ordner dere? Trond og Per? Ikke sant..? ;)

 

Likte forresten ideèn med Aust og Vest Agder arrangementet... Så da er det bare å om å gjøre å overgå hverandre med så bra arranggement som mulig ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ser det ut som om at jeg kommer med a3'en :D fikk den ned på jorda i dag, dog litt dårlige bremser.. men det funker.. :D er muligheter at jeg ikke får med meg broderen, selv om han har ferie og ingen planer så ser det ut som om at han sitter på ei hytte i høvåg og sturer i morgen.. hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er muligheter at jeg ikke får med meg broderen, selv om han har ferie og ingen planer så ser det ut som om at han sitter på ei hytte i høvåg og sturer i morgen.. hehe

 

Han trernger å møte syke medmennesker nå kan du si til han, tull.. Tommy må og ta en tur nå..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, jeg skal prøve å få overtalt han i morgen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og får du ikke overtalt han, så kan du bruke tau og gaffateip og ta han med med makt : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var bra oppmøte i dag, tydelig at folk er giret på å komme på litt skravlings igjen...

 

Treff_1_aug.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og jeg har andre retningen på bildet....

lokalagsmote.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.