#26 Skrevet August 1, 2007 auto t sånn shitt e det! du kunne sagt ifra til meg da?????!!!!??? deng og blod pupp neste gang vi sees! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 1, 2007 det var laaaaaange bilder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 1, 2007 Vær glad vi ikke tok med blå himmel og asfalt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 1, 2007 Flere bilder, og Frode, snurp igjen, du er på forumet selv.. Dukker aldri opp når jeg nevner det likevel.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 2, 2007 De var meget trivelig å ramle inn i et lokallagstreff!! Må jo innrømme at jeg ikke skjønte helt hva Morten bala om da han kom bort til meg i køa på McD! Men da han kom andre gangen så ble det klarlagt :-) Veldig hyggelig gjeng må jeg si!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 2, 2007 Flere bilder, og Frode, snurp igjen, du er på forumet selv.. Dukker aldri opp når jeg nevner det likevel.. Ringte til og med å minnet han på det..hehe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...