Anbefalte innlegg

Her var det mye snadder for oss som har sans for klassiske BBS RS felger... f.eks. noen med heftigere kant enn dette??

 

1.JPG

 

Kan ikke si annet enn at mine nyenvervelser ser litt pusslete ut i sammenligning:

 

bbs1.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt greie mine også, men selvsagt kunne jeg ikke holde meg... annonse :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der hadde de mye fint ja. Tenk å fått slippe inn i felglageret dems..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tord Askvig

Helt greie mine også, men selvsagt kunne jeg ikke holde meg... annonse :D

 

:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei skal du selge dem alt, dahhhhh.

 

Jeg likte de m kant, og så klart at de er polert:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, langt ifra sikkert at jeg selger de men skader jo ikke å legge de ut for salg, må jo ha noe tidsfordriv på jobb ;) Dersom jeg får kjøper så selger jeg de, viss ikke er det jo greit å ha noe å putle med i vinter.... for blankt må det jo bli!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får se hva bil jeg handler meg , men har veldig lyst på noen BLAAAAAANKE bbs ;)

 

og med tanke på at du bor 10 min i fra meg så er jo det bare flott ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er gromt med bbs og mye kant ;)

litt 80 tals men men...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det var tøft måten de har modifisert/senket sentermerket på! Og foresten... hva var galt med 80 tallet?? Hadde det ikke vært for 80 tallet så hadde vi jo ikke hatt 80-talls musikken ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flatt senterdeksel er jo et must på krysseike-hjul. Det fremhever kanten enormt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tord Askvig

hva var galt med 80 tallet??

 

Off topic:

 

Så ei dame med en strøken Poco Loco-genser nedkappa til en lekker topp på Øya-festivalen.

Grøssa og gliste på en gang :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arild Dyrkorn

Off topic:

 

Så ei dame med en strøken Poco Loco-genser nedkappa til en lekker topp på Øya-festivalen.

Grøssa og gliste på en gang :cool:

 

Og du kaller deg fotograf.... sånn må jo dokumenteres ;) Men må jo innrømme at min favoritt var BALL da... desverre umulig å få tak i lenger, selv Fretex har dårlig utvalg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt av hvert her nå...

Først BALL.. Husker ikke hvor jeg så det, men er ikke lenge siden jeg så BALL gensere i en eller annen "mote" butikk hvor de gikk for 5 eller 600kr !!!:eek:

 

 

BBS : Far min har et par slike BBS felger, men bare 7.5x15 til gamle mercen han hadde en gang i tiden. De ligger bare i garasjen og da lurte jeg på om det kanskje lar seg gjøre å bytte kanten på de?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kan kjøpe nye felgringer ja, men det koster desverre en hel del... Selve ringene koster ioverkant av 1000 kr stk, itillegg bør/må en ha nye skruer som fort koster en lapp eller to, så da er en fort oppe i 6000 kroner bare i deler... Men tøft blir det da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeeezezz...! Da blir det nok ikke noe innkjøp av nye kanter nei...Får vel polere de som de er bare for å ha gjort det vel, passer jo ikke på coupeen uansett :) Men moro å gnikke litt....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Knut-Richard Sjøvold

Litt av hvert her nå...

Først BALL.. Husker ikke hvor jeg så det, men er ikke lenge siden jeg så BALL gensere i en eller annen "mote" butikk hvor de gikk for 5 eller 600kr !!!:eek:

 

 

BBS : Far min har et par slike BBS felger, men bare 7.5x15 til gamle mercen han hadde en gang i tiden. De ligger bare i garasjen og da lurte jeg på om det kanskje lar seg gjøre å bytte kanten på de?

 

Snakk m Rudi Sand, han har kontakter i tyskland og hvet priser, hvor og hva....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Knut-Richard Sjøvold

Jeeezezz...! Da blir det nok ikke noe innkjøp av nye kanter nei...Får vel polere de som de er bare for å ha gjort det vel, passer jo ikke på coupeen uansett :) Men moro å gnikke litt....

Hva er boltsirkelen på felgene???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Runar Jensen

Hva er boltsirkelen på felgene???

 

Helt sikkert 5x112 siden det er fra gammel Merce...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Knut-Richard Sjøvold

Jeeezezz...! Da blir det nok ikke noe innkjøp av nye kanter nei...Får vel polere de som de er bare for å ha gjort det vel, passer jo ikke på coupeen uansett :) Men moro å gnikke litt....

 

Du har vell 4x108 på coupen? Får kjøpe mine du da :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel 5x112 på BBS`ene ja.. ET er jeg usikker på

 

Jeg har 4x108 på coupeen ja.. Hadde vært stilig med BBS på den...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.