Anbefalte innlegg

Ingen som er opprettere her, eller har littegranne peil? :P

 

Vangen på 90'n må trekkes littegranne i, snakk om 4-5cm kanskje i værste fall i noen retninger, samt at den innerskjermen som er punktsveisa på vangen, som holder ytterskjermen må brekkes litt..

 

Har fått prisantydning på 10, TI laken.. Synes det virka litt grovt. Synspunkter? :]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg rettet opp min søsters 87 Passat, den hadde hun parkert i bakenden på en Accord. På Passaten var venstre rammevangen ca 10 cm kortere enn høyre etter denne hendelsen. Det jeg gjorde var at jeg festet en kjetting i venstre støtfangerfeste og festet kjettingen til et tykt tau bundet rundt et stort tre. Kjørte så nesa på bilen helt inntil treet og rygget full fart vekk. 4-5 ganger slik så var rammevangen rett igjen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er oppretter og skal du ha det perfekt er du avhengig av å ha bilen på jigg.Selvfølgelig kan man bruke andre metoder på bar bakke ,men det er litt avhengig av om tårn osv har flyttet på seg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av John Fredrik Hansen

Jeg er oppretter og skal du ha det perfekt er du avhengig av å ha bilen på jigg.Selvfølgelig kan man bruke andre metoder på bar bakke ,men det er litt avhengig av om tårn osv har flyttet på seg.

Jeg har prøvd å retta i det litt selv og sånt, men har omsider gitt opp.. Alt fra tårnet og bakover er 100%. Fremover er det værre. Som sagt, det er vangen som er litt skeiv, og det blekket fremmerst som må brekkes litt på.. Det er vel snakk om ren timespris? Kan ikke forstå at dette skal prises så høyt..

 

Per: Det hørtes veldig texas ut, veit ikke om jeg tør det :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan sikkert stikk en tur til deg og gi deg noen tips en dag det passer.Bor jo i Trondheim så ikke lange biten til Malvik...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oi.. Det hadde vært knall. Eventuelt så kunne jeg kanskje ha satt den på verksted hos deg, så jeg var sikker på at jeg ikke hadde blitt svindla helt? :P Hadde vært fint om du gidda å sende meg nr'et ditt på PM så kan vi jo avtale et eller annet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.