#26 Skrevet August 19, 2004 Opprinnelig postet av Tord Askvig Det er ikke mine BBSer det er snakk om Men for den del så er jeg godt over 99% sikker at mine kan borres om, skal ikke være noe problem med senter på de. Er veldig stor "boltehull" på felgene og det er kun ca 2 mm ifra at de går på som det er nå og det er mye mer enn det å gå på så jeg tror det går uten noen større problem Mulig dine og mine ikke er identiske? Kaja har også BBS RS men de høres ihvertfall ut til å ha en helt annen utforming enn mine... finnes jo MANGE varianter av BBS RS. Som du ser her på BBS`ene til høyre så er det allerede "frest ut" plass til "hodet" på bolten i senteret på felgen så å få 100-4 på den er ikke mulig.Mulig dine felger har annet senter hull Samme det egentlig da jeg har skaffet andre hjul (se til venstre) som jeg blir ensomme om å ha.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 19, 2004 Se til venstre? er det ikke like felger da? mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 20, 2004 Opprinnelig postet av Eivind Windspoll Se til venstre? er det ikke like felger da? mvh Nope.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 21, 2004 Opprinnelig postet av Rudi Sand Som du ser her på BBS`ene til høyre så er det allerede "frest ut" plass til "hodet" på bolten i senteret på felgen så å få 100-4 på den er ikke mulig.Mulig dine felger har annet senter hull Samme det egentlig da jeg har skaffet andre hjul (se til venstre) som jeg blir ensomme om å ha.... et skikkelig mekanisk verksted klarer å frese ut nye hull til "hodet", er nok gods der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 21, 2004 Opprinnelig postet av Rudi Sand Nope.... Hva er forskjellen da? den til venstre er tredelt, mens den til høyre er todelt eller udelt med wannabe-skruer? mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 21, 2004 Opprinnelig postet av Eivind Windspoll Hva er forskjellen da? den til venstre er tredelt, mens den til høyre er todelt eller udelt med wannabe-skruer? mvh Host host... Briller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet August 21, 2004 briller har jeg ikke De til venstre er vel en tomme større i hvertfall, og sikkert litt bredere også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet August 21, 2004 Opprinnelig postet av Eivind Windspoll briller har jeg ikke De til venstre er vel en tomme større i hvertfall, og sikkert litt bredere også... Se på hullet i midten da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet August 22, 2004 Frøken Nilseng:hva slags felger er det du har som er feil boltsirkel ?? Er intressert i de i og med at de er 4x108 og er bolt-on på bilen min. PM eller mail 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet August 22, 2004 Opprinnelig postet av Eivind Windspoll briller har jeg ikke De til venstre er vel en tomme større i hvertfall, og sikkert litt bredere også... Venstre felg er en compomotive CX og høyre er en BBS RS Ole Opsahl:Sarpsborg karrosseri klarte det ikke..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet August 22, 2004 Opprinnelig postet av Kaja Marlene Nilseng Se på hullet i midten da.. Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet August 22, 2004 Opprinnelig postet av Rudi Sand Venstre felg er en compomotive CX og høyre er en BBS RS Ole Opsahl:Sarpsborg karrosseri klarte det ikke..... Compo CX 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet August 22, 2004 Opprinnelig postet av Frode Gulbrandsen Compo CX :D Ble litt for "vanlig" med RS btw noen som har en yttering til overs? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet August 22, 2004 Opprinnelig postet av Rudi Sand :D Ble litt for "vanlig" med RS btw noen som har en yttering til overs? Ventet på det spørsmålet ja.. Var innom verkstedet og så en ring som hadde fått rimelig med juling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...