Giftet oss på Gran Canaria 31.07.07 =) (nå med bilde)

Anbefalte innlegg

Da har jeg og Vibeke giftet oss i Sjömannskirken i Arguineguin.

 

Var så sinnsykt varmt at vi dro direkte ifra kirka til Bassenget =) Den verste dagen nå så var det 47 grader i skyggen. Halve öya har forresten brent en god del, så det har värt en del sot av og til :P

 

Ellers så er vi bortskjemt med UTROLIG bra vär her nede. GOOOOOOOD mat og meget billig öl og alkohol(bare på meg da seff, da Vibeke er höygravid :P )

 

Värt litt rundt om kring, men det blir mest å slappe heeeeeelt av rundt her vi bor =) på Sunwing Resort Arguineguin.

 

Sånn VAG relatert kan jeg melde om utrolig lite Audi her nede, men en god del VW. Og en håndfull ganske så pene slike.

 

Mvh:

 

Helge og Vibeke

DSC_0148.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer til dere begge:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hipp hura for dere:) Gratulerer så mye.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer så masse Helge. Det er bare å nyte tiden fremover for om ikke lenge blir du jo bleieskiftarbeider og nattevandrer i 80% stilling (så får E. Haug slite med å holde deg våken de resterende 20% av tiden:p)

Og selvfølgelig gratulerer til deg også Vibeke. Helge er jo en knakende kjekk kar, om enn på sin noe særegne måte: smil :

Om ikke annet er han ihvertfall et steike bra farsemne:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer, åssen var det ellers da? Vil du anbefale andre dette fremfor et tradisjonelt bryllup? Høres jo bra ut foruten brann og sol :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer. Den er mye brukt av norske par den kirken der. Kjenner noen som giftet seg der for to år siden. Vi har forøvrig leilighet på Anfi like ved dere, så om du ikke har vært der, så ta med deg konemor og vis henne den hjerteformede øyen som Gründer Bjørn Lyng laget for sitt bryllup der nede.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis så mye til dere begge.

Nå er dere blitt Kaill og kjerring.. Mangler bare stasjonsvogn no, så er alt i boks ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis så mye til dere begge.

Nå er dere blitt Kaill og kjerring.. Mangler bare stasjonsvogn no, så er alt i boks ;)

 

Jeg kjöpte meg jo en stasjonsvogn her om dagen da. Men det vil jeg ikke snakke mer om =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer, åssen var det ellers da? Vil du anbefale andre dette fremfor et tradisjonelt bryllup? Høres jo bra ut foruten brann og sol :P

 

Ja, det kan anbefales på det sterkeste. Spesielt siden Vibeke er gravid så passet det dårlig å ha noe "stort" selskap hjemme og alt den organiseringen det krever. Selvfölgelig skal vi ha selskap senere, men det blir ikke för etter vi er 3 stykker =)

 

Sånn ellers så syns vi dette var en meget fin plass å ha en slik begivenhet. Og tror ikke vi noen gang kommer til å glemme denne ferien og bryllupet for å si det sånn =)

 

Så ja, anbefales =)

 

Slik feirer VACN gutter på Gran Canaria =)

DSC_0230.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjöpte meg jo en stasjonsvogn her om dagen da. Men det vil jeg ikke snakke mer om =)

 

Joda, bare kom med det nå Helge, alle vet det snart allikevel... at du har kjøpt deg FORD Mondeo stasjonsvogn : klø ::rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis til dere Helge...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, bare kom med det nå Helge, alle vet det snart allikevel... at du har kjøpt deg FORD Mondeo stasjonsvogn : klø ::rolleye:

 

WTFF: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joiner her jeg å da sjø...

Gratulerer med bryllupsdagen som har vært, og de bryllupsdager som kommer...

 

Modeo med V6 må vite, men læll:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gratulerer begge to;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager sen gratulasjon, men det er først nå jeg klarer å sitte såpass at jeg kan skrive her. Men dere fikk jo sms pådagen da, mens jeg fortsatt var oppegående.;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager sen gratulasjon, men det er først nå jeg klarer å sitte såpass at jeg kan skrive her. Men dere fikk jo sms pådagen da, mens jeg fortsatt var oppegående.;)

 

Ja, du var vel en av de som ikke var med oss her som feira hardest på egenhånd =) hehe

 

God bedring forresten =) Skal få deg til å le masse i Bergen da jeg hörer dette er "god" medisin for en med din diagnose =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, bare kom med det nå Helge, alle vet det snart allikevel... at du har kjøpt deg FORD Mondeo stasjonsvogn : klø ::rolleye:

 

åkei.

 

Da må jeg vel forklare dete da. Jeg fikk den meget billig. Den har alt utstyr (i sin årgang) Er STV, 170 hk osv osv. Men det er vel ikke helt ok alikavel =) hehe

 

Men det er tross alt dama sin bil da så=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

åkei.

 

Da må jeg vel forklare dete da. Jeg fikk den meget billig. Den har alt utstyr (i sin årgang) Er STV, 170 hk osv osv. Men det er vel ikke helt ok alikavel =) hehe

 

Men det er tross alt dama sin bil da så=)

 

kona di nå:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kona di nå:P

 

ja, hehe =) Må snakke i slike termer nå ja =) Uff, den canariske sjampisen tar knekken på meg =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.