#1 Skrevet August 1, 2007 Noe her som har noen gamle nokia tlfner som støver ned?? Det må være modeller som 6110,6210 og 7110.Er og på leiting etter cd rom til min navi pluss..PS:Er nytt medlem så har ikke komt meg inn i audi verden etter bmw verden:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 1, 2007 Har ingen av mobilene over men velkommen skal du være!! Ikke vær redd for å legge ut info om dæ å bilen i Medlemmer tråden øverst! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 1, 2007 se og det passer med en 5110 så har jeg en liggende som du kan få kjøpe. disse telefonen koster rundt 1000 kroner brukt på finn.no pga akkurat mobilholdere til biler. de holder seg utrolig godt i pris dessverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 1, 2007 Har ingen av mobilene over men velkommen skal du være!! Ikke vær redd for å legge ut info om dæ å bilen i Medlemmer tråden øverst! Thanks;) ..neida er ikke redd men må finni ut hvordan man gjør div ting her på forumet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 1, 2007 se og det passer med en 5110 så har jeg en liggende som du kan få kjøpe. disse telefonen koster rundt 1000 kroner brukt på finn.no pga akkurat mobilholdere til biler. de holder seg utrolig godt i pris dessverre. Har ikke peiling om den passer til mobilholderen min.der står følgende..nokia 6110,6210 eller 7110 på mobilholderen,men kan jo prøve finne ut om det passer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 2, 2007 Velkommen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 2, 2007 velkommen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 2, 2007 velkommen....=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 2, 2007 Thanks gutter:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 2, 2007 Hei Velkommen skal du være:) Jeg har noen telefoner men vet ikke om de passer. Nokia:6600 har jeg 2 av,en N70, trur kansje jeg har en 51 ett eller annet også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 2, 2007 HeiVelkommen skal du være:) Jeg har noen telefoner men vet ikke om de passer. Nokia:6600 har jeg 2 av,en N70, trur kansje jeg har en 51 ett eller annet også.. Takk;) ...nei dem passer ikke: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 2, 2007 6100, passer den? http://my.qxl.no/accdb/viewitem.asp?AuctionNr=512995996 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 2, 2007 6100, passer den?http://my.qxl.no/accdb/viewitem.asp?AuctionNr=512995996 Nei den passer ikke Truls: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 2, 2007 Velkommen skal du være. 6310 passer også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 2, 2007 Har en nokia 7110 liggende. Men er usikker på stand. Og regner med du trenger en som fungerer som den skal? Sikkert 5 år siden eg brukte den telefonen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 2, 2007 Velkommen skal du være.6310 passer også okey;) Takk for infoen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 2, 2007 Har en nokia 7110 liggende. Men er usikker på stand. Og regner med du trenger en som fungerer som den skal? Sikkert 5 år siden eg brukte den telefonen... ja eg trenger ein som fungerer som den skal..men det finner du vel ut om den virker?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 2, 2007 ja kan ta å teste den. Men sansynligvis en grunn til at eg skiftet den ut:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 2, 2007 ja kan ta å teste den. Men sansynligvis en grunn til at eg skiftet den ut:) hehe okey;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 2, 2007 Har en 6310i som bestemora mi fikk til å bruke i nødtilfelle. men hun bruker den aldri. så gi meg et bud på den. fungerer helt topp, har selv brukt den i bil med handsfri. Denne har blåtann også mener jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 2, 2007 Har en 6310i som bestemora mi fikk til å bruke i nødtilfelle. men hun bruker den aldri. så gi meg et bud på den. fungerer helt topp, har selv brukt den i bil med handsfri. Denne har blåtann også mener jeg PM er sendt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 2, 2007 Har en 6310i som bestemora mi fikk til å bruke i nødtilfelle. men hun bruker den aldri. så gi meg et bud på den. fungerer helt topp, har selv brukt den i bil med handsfri. Denne har blåtann også mener jeg 6310 har ikke blåtann 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 2, 2007 6310i har bluetooth 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 3, 2007 5110 passer i holdere for 6110/6150/6210/6310/6310i/7110.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 3, 2007 Velkommen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...