Troms: Noen her som har noen gamle nokia tlfner?

Anbefalte innlegg

Noe her som har noen gamle nokia tlfner som støver ned?? Det må være modeller som 6110,6210 og 7110.Er og på leiting etter cd rom til min navi pluss..PS:Er nytt medlem så har ikke komt meg inn i audi verden etter bmw verden:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ingen av mobilene over men velkommen skal du være!!

 

Ikke vær redd for å legge ut info om dæ å bilen i Medlemmer tråden øverst!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

se og det passer med en 5110 så har jeg en liggende som du kan få kjøpe. disse telefonen koster rundt 1000 kroner brukt på finn.no pga akkurat mobilholdere til biler. de holder seg utrolig godt i pris dessverre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ingen av mobilene over men velkommen skal du være!!

 

Ikke vær redd for å legge ut info om dæ å bilen i Medlemmer tråden øverst!

 

Thanks;) ..neida er ikke redd men må finni ut hvordan man gjør div ting her på forumet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

se og det passer med en 5110 så har jeg en liggende som du kan få kjøpe. disse telefonen koster rundt 1000 kroner brukt på finn.no pga akkurat mobilholdere til biler. de holder seg utrolig godt i pris dessverre.

 

Har ikke peiling om den passer til mobilholderen min.der står følgende..nokia 6110,6210 eller 7110 på mobilholderen,men kan jo prøve finne ut om det passer:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Thanks gutter:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Velkommen skal du være:)

 

Jeg har noen telefoner men vet ikke om de passer.

Nokia:6600 har jeg 2 av,en N70, trur kansje jeg har en 51 ett eller annet også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Velkommen skal du være:)

 

Jeg har noen telefoner men vet ikke om de passer.

Nokia:6600 har jeg 2 av,en N70, trur kansje jeg har en 51 ett eller annet også..

 

Takk;) ...nei dem passer ikke: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen skal du være.

6310 passer også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en nokia 7110 liggende. Men er usikker på stand. Og regner med du trenger en som fungerer som den skal? Sikkert 5 år siden eg brukte den telefonen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen skal du være.

6310 passer også

 

 

okey;) Takk for infoen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en nokia 7110 liggende. Men er usikker på stand. Og regner med du trenger en som fungerer som den skal? Sikkert 5 år siden eg brukte den telefonen...

 

 

ja eg trenger ein som fungerer som den skal..men det finner du vel ut om den virker??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja kan ta å teste den. Men sansynligvis en grunn til at eg skiftet den ut:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja kan ta å teste den. Men sansynligvis en grunn til at eg skiftet den ut:)

 

hehe okey;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en 6310i som bestemora mi fikk til å bruke i nødtilfelle. men hun bruker den aldri. så gi meg et bud på den. fungerer helt topp, har selv brukt den i bil med handsfri. Denne har blåtann også mener jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en 6310i som bestemora mi fikk til å bruke i nødtilfelle. men hun bruker den aldri. så gi meg et bud på den. fungerer helt topp, har selv brukt den i bil med handsfri. Denne har blåtann også mener jeg

 

PM er sendt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en 6310i som bestemora mi fikk til å bruke i nødtilfelle. men hun bruker den aldri. så gi meg et bud på den. fungerer helt topp, har selv brukt den i bil med handsfri. Denne har blåtann også mener jeg

 

 

6310 har ikke blåtann

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

5110 passer i holdere for 6110/6150/6210/6310/6310i/7110.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.