Anbefalte innlegg

Heisann!

Ser det er flere her som har 18" på sin Polo 9n. Er det da 8x18"?

Er det plass til 19" hvis man finner riktig dekkdimensjon?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig føler jeg at dette blir for stort, føler bilen får et gå på stylter preg. Uten at jeg har sett det på bilde, eller noe slikt, så kan jo hende jeg tar feil her :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke gidd å tenk på det en gang..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

en kamerat har 17", det så ikke ut som det skulle være noe problem å ha 18" på den i hvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det stort sett ser bra ut med store felger, men det står 16" på den nå. Men på en måte passer det ganske greit på den bilen med 16" også. Er jo nede i 40-profil allerede mener jeg å huske... Får tenke litt på det, blir uansett ikkeno med det første...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rieger hadde jo en Polo 9N med Binno B3 hjul i 18", kan nok tenkes det var 8x18, husker ikke i farten, og finner det heller ikke avbildet i PDFene som nå ligger ute.

 

Jeg synes det så tøft ut på den Poloen, men JEG tror 18" blir at man skal velge felg litt med omhu.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er noen medlemmer her ser jeg som har 7x18" og 8x18" iallefall.

Ligger bilder på medlemmenes biler-siden....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

her er en polo med 18"

95563493_1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!

Ser det er flere her som har 18" på sin Polo 9n. Er det da 8x18"?

Er det plass til 19" hvis man finner riktig dekkdimensjon?

 

18 tom på Polo 9N skal gå ganske bra hvis man velger lave dekk og ikke for bred felg, f.eks 8x18 ET35 med 205/35 19. Finnes også 225/30 18 dekk fra BF Goodrich, men mulig bilen vil subbe mer da pga bredden selv om hjulet blir litt mindre enn 205/35.

 

19 tom blir vel litt villt, men alt går. BF Goodrich igjen, 225/30 19. Andre dimensjoner kan du bare glemme på Polo, og generelt er du vågal hvis du satser på dette.

 

Edit: Leita litt på dekk nå: Toyo Proxes 4 i 215/30 20, kanskje det kunne vært noe... : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bjørnar sin Polo CUP EDITION har 18" hjul å det ser veldig bra ut. har selv sett og kjørt bilen hans å den er rå : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

18" tror jeg hadde blitt bra....

 

19".....nei egentlig ikke

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke du bør prøve 19" engang!

 

Mine felger er 7*18" med Toyo 205/35-18! Og da måtte jeg valse hjulbuer foran pga subbing! Men så er jo den litt lav også da!

nytt polo.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.