Anbefalte innlegg

KNA Bodø gatebil er i full gang med å planlegge et treff på ACR hvor vi blir å invitere bilklubber rundt om i landet til å være med og kjøre.

Da er det jo en selvfølge at VACN også blir invitert, men i første omgang vil vi lufte det litt for dere for å finne ut hvor stor interessen er.

 

I utgangspunktet er det for en dag, men blir det nok påmeldte kommer vi til å utvide det til 2-3 dager (helg selvfølgelig).

 

Er DU interessert i å være med, eller har noe på hjertet, så skriv en liten mld her :)

 

 

Det er ennå ikke bestemt noe dato, pris e.l.

Det eneste vi har bestemt oss for er at vi SKAL arrangere treff der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med hvis de passer med jobb:)Har gatesliksa klar jeg..hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde kansje vært artig å få testet "ny" biln på bane:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke helt sikkert at det blir på denne siden av vinteren.. mulig at det blir på nyåret en gang, men det får tiden vise.

Uansett blir det nok sinnsykt bra med masse banetid uten alt showet og alle de andre tingene som er på sommertreffet. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt klart med. Kjøring på ACR er helt konge :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så litt på de der, og det er vel for alle som ønsker å kjøre. . . .

Vi tenkte vi skulle ha kun for bilklubber.

 

Men er jo bare et pluss at det er flere som kjører samme opplegget.

Jo mer vi får kjøre, jo mer fornøyd er vi :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er helt garantert med :) gleder meg. blir aldrig for mange treff på ACR

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra tiltak. Intressant, men ikke sikkert jeg klarer å få til noe i år..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mest sannsynligvis blir det utpå nyåret da det må endel planlegging til, så det skal nok ikke være noe problem :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er banen åpen på vinteren med litt snø på??? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, det har jo blitt holdt scooterløp der om vinteren etter hva jeg har forstått... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er sikkert med jeg også:evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sommertreff.no må nok ta seg i nakken hvis de skal holde liv i treffene sine. Virker som det er flere som er interisert i å kjøre treff på ACR...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sommertreff.no er vel egentlig et helt annet konsept enn det vi skal arrangere.

Men syns sommertreffene begynner å bli litt for likt gatebiltreffene, og det vet jeg ikke helt om jeg liker.

Jeg drar på sommertreffene for å kjøre bil, møte andre bilinteresserte, og se på andre biler.

Jeg drar IKKE for å se motorsykkelshow 3-4 ganger om dagen eller drikke meg full med fjortiser på kvelden.

 

Det treffet vi arrangerer blir KUN for de som er medlem i en eller annen bilkubb, og uten tilskuere.

Vi leier inn banevakter, sanitet og alt annet som skal til for å få et kjempetreff.

Vi får sannsynligvis en dekkforhandler også til å ta med noen dekk og dekkmaskin så de som skulle trenge det har mulighet til å få skodd om bilen sin under treffet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med! Men synes det må være mulighet for å ta med seg dama eller en kompis for det om de ikke er medlem i klubb. Også med tanke på verving.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer, og det gjør Mosjøen Gatebilklubb også.

Bra med alternativer til Sommertreff, for som så mange andre mener, så blir det for mye "Gatebil" faktor der nå.

Fikk ræva service der på høsttreffet, og musikken dura fra partycampen til 6-7 tia på mårran.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter å ha diskutert dette litt frem og tilbake har vi funnet ut at det kommer til å bli litt vel mange treff på ACR til neste år, så foreløpig blir vi å legge det på is, og heller konsentrere oss om det andre treffet vi holder på å arrangere nå.

Info kommer etterhvert :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.