Anbefalte innlegg

Noen som vet om vi har rabatt på Mekonomen i Ålesund? Ser dem har det andre plasser i Norge og den super seriøse bilklubben ÅGK har jo fått avtale så da burde vel vi og? 15% hjelper jo på da! Jobb for Terje???

 

 

Christian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om vi har rabatt på Mekonomen i Ålesund? Ser dem har det andre plasser i Norge og den super seriøse bilklubben ÅGK har jo fått avtale så da burde vel vi og? 15% hjelper jo på da! Jobb for Terje???

 

 

Christian

Jeg var innom der for ei stund sia å bestilte noen deler,da fikk jeg beskjed fra de i kassa om å melde meg inn i ÅGK,grunnet rabbattordningen klubben har med de...Noe som aldri kommer til å skje for mitt vedkommende hvertfall...

Da reiser jeg heller på Meca...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om vi har rabatt på Mekonomen i Ålesund? Ser dem har det andre plasser i Norge og den super seriøse bilklubben ÅGK har jo fått avtale så da burde vel vi og? 15% hjelper jo på da! Jobb for Terje???

 

 

Christian

 

Skal sjekke litt jeg men i utgangspunktet er jeg ikke videre optimistisk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal sjekke litt jeg men i utgangspunktet er jeg ikke videre optimistisk.

 

Hvorfor er du ikke optimistik? vi er jo en mye større og mye mer seriøs bilklubb enn ågk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke hvordan de er på mekonomen der, men her i bærum er de ganske slappe egentlig.. skulle ha en bærearm og no annet smått, og sa bare at jeg får vell noe rabatter via Møller.. joda.. fikk ca 40% rabatt jeg.. uten å måtte vise fram no bevis for at jeg jobbet der...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har jo avtale med Bilxtra da. Jeg vet ikke hvor mange prosent det er men det er ikke rare greia. Bilxtra på Gjøvik gir mye mer rabatt enn de her i byen hvertfall.

Selv har jeg slutta helt å bruke de.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi har 15% rabatt hos bilxtra,men dei ligger høyere i pris på dem tinga jeg har sjekka enn mekonomen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi har 15% rabatt hos bilxtra,men dei ligger høyere i pris på dem tinga jeg har sjekka enn mekonomen.

 

Bilextra kan brenne i helvete... Dissa ungdommane som jobba der e faen så lite inteligent det e heilt utrulig!!!

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilextra kan brenne i helvete... Dissa ungdommane som jobba der e faen så lite inteligent det e heilt utrulig!!!

 

Mvh

 

Voldsomt til språkbruk på en søndags morra?? hehehehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilextra kan brenne i helvete... Dissa ungdommane som jobba der e faen så lite inteligent det e heilt utrulig!!!

 

Mvh

 

 

E var inne på bilxtra en gong (ufrivillig) og då overhørte e en fyr som skulle hatt tak i eit manometer for å måle oljetrykk. Det hadde fyren i kassa ikkje hørt om før, og spurt kva man bruker eit Nanometer til. wtf : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilextra kan brenne i helvete... Dissa ungdommane som jobba der e faen så lite inteligent det e heilt utrulig!!!

 

Mvh

 

Kunne ikke vært mer enig...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

synd at vi ikkje har rabatter på mekonomen egentli. Har lagt igjen et par lapper i kassa der ja :o

å.. ehe... kva er ÅGK ? Ålesund Gatebil Klubb ? :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, nå har vi det:D

Klubben er nå registrert som kunde på Mekonomen i Ålesund og alle medlemmer får nå 15% rabatt på alt vi handler mot fremvising av medlemskortet.

Rabatten gjelder ikke ved spesialtilbud som f.eks. nå som de har 30% på alle felger.

Kan forresten tipse om et sett med 8x17, et15, 4x100 Compomotive som var spesialbestilt til en kunde som ikke dukka opp igjen. De går nå for 10 lapper.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott Terje:)! Visste e kunne stole på at du ordna!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JIPPIIIIIIIII:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan forresten tipse om et sett med 8x17, et15, 4x100 Compomotive som var spesialbestilt til en kunde som ikke dukka opp igjen. De går nå for 10 lapper.

 

 

Er mekonomen selger av Compomotive felger?: klø :

 

I såfall håper jeg at jeg får like god rabbis på de som andre deler: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjempegreier. Handler olje der, da det er kun de jeg har funnet Castrol olje hos her i Ålesund.

 

Castrol Edge Sport 0-40 (Mener å huske at jeg betalte ca. 900kr for 4liter....så da hjelper det litt med 15%)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er mekonomen selger av Compomotive felger?: klø :

 

Jepp. Mekonomen er forhandler gjennon kollevold.

Men dem har ett bra tillegg på felgane, om du kjøper på Mekonomen istedenfor rett fra Kollevold ;)

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gule koni med fjærer til Golf 3 og Vento (fra 09\94 - 1997).

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Art.nr: KON 1130-1200 Helt nytt i eske! Gule koni med fjærer til Golf 3 og Vento (fra 09\94 - 1997). Passer til 1.4, 1.6, 1.8, 1.8 GT (ikke biler med 5bolts) Foran : Senker 40mm med utvendig justering av hardhet på demperen. Bak : Senker 40mm med utvendig justering av hardhet på demperen. Veiledende pris: 7475,- Selges kr 4500,-

 

Se forresten denne infoen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gule koni med fjærer til Golf 3 og Vento (fra 09\94 - 1997).

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Art.nr: KON 1130-1200 Helt nytt i eske! Gule koni med fjærer til Golf 3 og Vento (fra 09\94 - 1997). Passer til 1.4, 1.6, 1.8, 1.8 GT (ikke biler med 5bolts) Foran : Senker 40mm med utvendig justering av hardhet på demperen. Bak : Senker 40mm med utvendig justering av hardhet på demperen. Veiledende pris: 7475,- Selges kr 4500,-

 

Se forresten denne infoen

Hehe ditta burda e prakka på lillebruttern som skal ta over Ventoen til mor........trenge litt senk den......å tøffere hjul ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.